جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

آرین غلامیان سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران شد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در حکمی دکتر “#آرین #غلامیان” را به عنوان #سرپرست شبکه #بهداشت و #درمان شهرستان #گچساران منصوب کرد. در متن این حکم آمده است: جناب آقای دکتر آرین غلامیان #متخصص محترم جراحی #فک و #صورت با سلام و احترام؛ با عنایت به تعهد، تخصص و حسن سوابق جنابعالی و بنا به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 50486
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۸

کرونا :

آرین غلامیان سرپرست شبکه بهداشت و درمان گچساران شد

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در حکمی دکتر “#آرین #غلامیان” را به عنوان #سرپرست شبکه #بهداشت و #درمان شهرستان #گچساران منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

جناب آقای دکتر آرین غلامیان
#متخصص محترم جراحی #فک و #صورت

با سلام و احترام؛
با عنایت به تعهد، تخصص و حسن سوابق جنابعالی و بنا به پیشنهاد معاونین محترم بهداشتی و درمان دانشگاه به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران منصوب می‌شوید تا با توکل به خداوند سبحان و در چارچوب شرح وظایف ابلاغی و در راستای اهداف دولت تدبیر و امید انجام وظیفه نمایید.

امید است با اتکال به الطاف خداوند بزرگ و همکاری مجموعه تحت سرپرستی و با هماهنگی اینجانب و معاونین دانشگاه در جهت پیشبرد اهداف والای نظام سلامت گام بردارید. توفیق جنابعالی را از خداوند بزرگ خواستارم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان همچنین از تلاش و زحمات بی دریغ دکتر “سهراب صیدی”، مدیر سابق شبکه بهداشت و درمان شهرستان گچساران تقدیر کرد.

دکتر آرین غلامیان متولد سال ۶۲ متخصص جراح زیبایی فک و صورت از پزشکان جراح زیبایی جوان و حاذق شهرستان گچساران است، وی از نخبگان سابق مدرسه علامه طباطبایی گچساران بود که دوران دانشجویی دندانپزشکی عمومی را در دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دوران تخصصی جراحی زیبایی فک و صورت را در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گذرانده است.

دکتر غلامیان استاد و هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بوده است همچنین لازم به ذکر است  که وی در آزمون کنکور سراسری و همچنین آزمون ورودی تخصص از رتبه های ممتاز و برتر دانشگاه بوده و در آزمون بورد تخصصی کشور دارای رتبه کشوری هستند.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi