جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

سید قدرت الله حسینی پور،کاندیدای انتخابات مجلس

ریل را عوض می کنیم / حکایت مدیران نالایق در گچساران

سید قدرت الله حسینی پور،کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در جمع اهالی طایفه بزرگ “شیخ ممو” ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: اگر چه در این محافل و مجالس معایب گفته می شود و انحراف از ریلی که حضرت امام راحل ترسیم فرمودند و حضرت آقا بر آن صحه گذاشته اند،

اختصاصی کرونا

کد خبر : 50022
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹

کرونا :

ریل را عوض می کنیم / حکایت مدیران نالایق در گچساران

سید قدرت الله حسینی پور،کاندیدای انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه گچساران و باشت در جمع اهالی طایفه بزرگ “شیخ ممو” ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: اگر چه در این محافل و مجالس معایب گفته می شود و انحراف از ریلی که حضرت امام راحل ترسیم فرمودند و حضرت آقا بر آن صحه گذاشته اند، از جمله نکاتی است که همه به نوعی مطرح می کنند و همه هم از این بابت غصه می خوریم که حکومت ما در مسیری قرار بگیرد که اینگونه مردم را در زحمت و مشقت قرار داده است.

وی افزود: بارها بر این قضیه فکر کرده ام که جرم این ملت چیست که از طرف خودی ها این مشکلات بر مردم ایجاد می شود؟ که در تنگنا و فشار باشند! وگرنه حساب دشمنان که خود جداست؛این که در منطقه ما شاهد این وضعیت هستیم این است که آقایان از روز اول دنبال می کردند.

احیای نام خانواده تاجگردون!

حسینی پور در ادامه تصریح کرد:در محفلی بیان کردم ،روزی در دور اول آقای نماینده را دیدم و نکته ای که وی گفتند این بود که به دنبال احیاء و زنده کردن نام خانواده ام هستم که همین یک جمله خیلی مهم است و بالاخره تفسیر عجیبی را در پی دارد.

کاندیدای انتخابات مجلس گفت: بنابراین در دور اول پایه و بستر کار و ریلش را تنظیم کرد و در دوم نیز اجرایی کردند و تازه برای اینکه آن دیدگاه و تفکر را تثبیت کند قلعه ها را هم تسخیر کرد، آن زمان وقتی کسی می خواست در نبردها موفق بشود اگر جنگ و دعوا با سنگ بود هر طایفه و هر رقیبی که درگیر بودند طرف تلاش می کرد خودش را به تپه ای برساند که بقیه پایین دست باشند که راحت بتواند سنگ اندازی کند و رقیب را از پای دربیاورد.

پا روی پوست خربزه!

وی تصریح کرد:اینها این کار را در منطقه ما انجام دادند و می دانستند این اقدامات نیز کفایت نمی کند،اگرچه این فرد پایش روی پوست خربزه است و مردم می فهمند ، جلوگیری می کنند و اعتراض می کنند،و ایشان هم آمدند هم آن تپه ها را گرفت در قم،در بدنه دولت،در دستگاه قضا،در شورای نگهبان و متاسفانه در دستگاه های امنیتی و نظامی که خیلی سخت است.

فتح تپه ها!

حسینی پور اظهار کرد: موارد فراوانی بود از جرم آشکار و استان خواست هم برخورد کند، منتها چون تپه ها فتح شده بودند آنجا هم راحت فرمان می دادند که دست نگه دارید که حق دخالت ندارید ، ما این مصیبت ها را داریم و اگر ما می دانستیم حضور این تفکر در این مملکت به نفع مردم و انقلاب و حفظ ارزشهاست پس مطلقا در این عرصه ها حضور نمی یافتم.

بحران آب / صنوبران گچسارانی می میرند
دنبال کنید

چوب خدا صدا ندارد!

وی گفت:عملا دیدیم و ثابت شد که قضیه خیلی فرق می کند و خواب هایی هم دیدند و عرض بنده این نیست که برای گچساران و باشت خواب دیده اند و اعتقادم این است که برای نظام خواب دیده اند و گرنه این خیانت ها به چه معناست و کاملا حساب شده از بعد تفسیر مادی وگرنه نمی دانند که چوب خدا صدا ندارد،تشخیص نمی دهند نمی فهمند و به این موضوعات اعتقاد ندارند.

حکایت مدیران نالایق در گچساران

کاندیدای انتخابات مجلس گفت:شما یک مسئول به جز این شهردار گچساران که انتصاب وی هم نیست و یکی هم در باشت،مدیری که دوزار به نفع مردم و یک گام به نفع مستضعفین بردارد و یک جو احترام برای مردم قائل باشد و یک سرسوزن از خودش نشان بدهد که نوکر برخی ها نیستند ،یکی را نشان بدهید که این ماجرا به چه معناست؟.

نفر اول استان در دنیا داری!

حسینی پور افزود:منتها در استان ما و در این شهرستان ایشان بالاخره برای دنیا داری تلاش می کنند و در بحث دنیا داری نفر اول این استان است و اگر می دانستیم که این تفکر اینها خطرناک نیست کاری اصلا نداشتیم و منتها نظام از این زاویه دارد لطمه می بیند.

ظلم به خانواده های شهداء

وی اظهار کرد: حالا یک عده در مجلس امثال ایشان باشند و اینگونه طراحی و شگرد به کار ببرند و خودشان را نزد افراد تاثیر گذار طوری جلوه بدهند که دلسوزتر از همه برای نظام هستند،به هر حال شهدا برای همه یکی هستند و ما همه را احترام داریم اما در همین نامگذاری ها به مردم و خانواده شهدا هم ستم شده است.

تشنه قدرت؟

حسینی پور اظهار کرد: متاسفانه هم در باشت و هم در گچساران حقیقتا به شهداء هم ظلم شده است،آمده ایم که ان شالله این اهرم را به شدت از آن سوء استفاده کرده و می کنند ،شفاف می گوییم از دست اینها بگیریم تا بیش از این به ملت ،به ارزش ها و به آرمان ها و به ضعفا ستم نشود وگرنه بنده نه تشنه قدرتم و نه از زمان معلمی تا الان تغییری در روحیه ام بوجود آمده است.

وی بیان کرد:وضعیتم از بُعد آرا خوب است و لازم است که بگویم در آن دوره ای که بنده رای آوردم ۲۳هزار رای، شرایط اصلا اینگونه نبود و نه این جلسات با این حجم و کیفیت بود و اما الان بنده تا پایان هفته وقتم کاملا پر است که تا نیمه های شب هم می رود و آنهم با یاری شما مردم.

ریل را عوض می کنیم

حسینی پور تصریح کرد:جمع شده ایم تا این فضای غیراخلاقی،مسموم و همراه با تحکم را از دست اینها پس بگیریم و ریل را عوض کنیم، اصلاح کینم و خدمت صادقانه کنیم؛ گرچه این دولت بعد از انتخابات هم مدتی وجود دارد و کارشکنی ها به جد صورت خواهد گرفت اما اینگونه نیست که بتوانند جلوی اراده ملت بایستند چرا که هرکسی جلوی اراده ملت بایستد، خرد می شود.

تجمع روحانیون وطلاب حوزه علمیه امام صادق گچساران دراعتراض به آل سعود
دنبال کنید

کاندیدای انتخابات مجلس گفت:همواره سوال می شود که این رای ۴۵ هزار نفری بر چه اساسی است و کدام آنالیز اینطور است؟ که ۲۳ هزار آن زمان را با شرایط فعلی مقایسه کردم و می دانم که تعداد این جلسات چند برابر آن زمان است.

چینش یکطرفه نیروها ؟

حسینی پور در ادامه بیان کرد:آقایان هم در فرمانداری خیلی فشار آوردند و اذیت کردند و دنبال این بودند که صندوق ها و غالب نیروها را یکطرفه چینش کنند و ما هم محکم ایستادیم که اجازه نمی دهیم این کار بشود و دفاع از حقوق مردم را وظیفه خودمان می دانیم.

وی افزود:با آن صحبتی که بنده در آن سالن داشتم به استان و تهران هم منعکس شد، بیان کردم وقتی که فریاد رسی نیست و همه دارند فشار می آوردند و با تحکم برخورد می کنند و همه دارند از کسی که اکثر مردم قبولش ندارد و در این شرایط حمایت می کنند،پس ما تکلیفمان چیست و باید در خانه مثل اموات بنشینیم و حرکتی هم نکنیم.

جیپ پر به درب خانه ها!

کاندیدای انتخابات مجلس گفت:ما آدم هایی نیسیتم که در خانه بنشینیم و ببینیم که علنا به مردم ظلم می شود و ما هم در مقابل می ایستیم ،در جلسه ای توضیح دادیم که گفتیم وضعیت این است و باید اصلاح شود ما می خواهیم طوری عمل کنند که این شائبه هایی که در ذهن مردم است ایجاد نشود و بحث اینکه به خانه هایی با جیپ پر می روند و جیب خالی برمی گردند،هم بماند.

وی افزود:در هر حال خودشان هم می دانند و هم مسئولین استان و بالاتر می داند که شما وضعتان عالی است!!! ،مدتی قبل در جایی تدریس داشتم بعد شخصی این کلیپ همایش طایفه گشین بنده را دیده بود و از دیدن این همه جمعیت شگفت زده شده بود، که قبلا این شخص هم خودش نماینده بودند.

اوضاشون چوله خدا پیغمبر!

حسینی پور اظهار کرد: برخی ها شبانه به خانه مردم می روند که این جلسات بنده را لغو کنند ،باید گفت این چه کاری است که انجام می دهید یعنی آبروی مردم کشک است و خدا می داند برخی ها بدون اطلاع مردم به خانه هایشان می روند یعنی وضعشان خراب است”کو اوضاشون چوله خدا پیغمبر”.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi