پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

شش هزار آموزشگاه فنی وحرفه ای در کشور فعال است

به گزارش ایرنا، ˈرهام کیاییˈ روز یکشنبه در آیین معارفه مدیر جدید اداره کل آموزش فنی و حرفه ای لرستان، افزود: از برنامه های محوری در زمینه ارتقای سطح مهارت فنی افراد و اشتغالزایی، توسعه فعالیت مرتبط با آموزش فنی و حرفه ای در جامعه است. وی اظهار کرد: در این راستا علاوه بر ایجاد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 4977
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴

کرونا :

شش هزار آموزشگاه فنی وحرفه ای در کشور فعال است

شش هزار آموزشگاه فنی وحرفه ای در کشور فعال است 4

به گزارش ایرنا، ˈرهام کیاییˈ روز یکشنبه در آیین معارفه مدیر جدید اداره کل آموزش فنی و حرفه ای لرستان، افزود: از برنامه های محوری در زمینه ارتقای سطح مهارت فنی افراد و اشتغالزایی، توسعه فعالیت مرتبط با آموزش فنی و حرفه ای در جامعه است.

وی اظهار کرد: در این راستا علاوه بر ایجاد زیر ساخت های موردنیاز، باید برای افزایش کیفی سطح برنامه های آموزشی با هدف نیازسنجی و آموزش در راستای الگوسازی و برند سازی نیز اقدام کرد.

معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی وحرفه ای با تاکید بر لزوم برنامه ریزی و استفاده از سند راهبردی در حوزه آموزش فنی وحرفه ای، گفت: این اقدام زمینه مناسب برای تبدیل تهدیدها به فرصت در راستای افزایش بهره وری را فراهم می کند.

کیایی با اشاره به اینکه سند راهبردی این سازمان زمینه ساز ایجاد برنامه های راهبردی در کشور است، اظهار کرد: برهمین اساس با اجرای دقیق برنامه ها و بکارگیری ظرفیت های سازمانی، می توان زمینه برای اجرای سیاست های کلی و راهبردی سازمان در حوزه ارتقای سطح آموزش و مهارت های فنی را فراهم کرد.

وی با تاکید بر اهمیت بحث استاندارد سازی و بهبود روش ها در آموزش فنی و حرفه ای، گفت: همه فرآیندهای اجرایی در راستای آموزش فنی و حرفه ای باید اصلاح شوند چرا که ارتقا و توانمندسازی نیروی انسانی، بهره وری بیشتری را ایجاد می کند.

کیایی با اشاره به اینکه مهارت تعامل و گفت وگو نیز نیازمند آموزش تخصصی و توانمند سازی است، افزود: درصورتی که آموزش در سازمان فنی وحرفه ای کشور براساس برنامه ریزی دقیق باشد، شاهد کاهش نرخ و آمار بیکاری در کشور خواهیم بود.

دوچرخه سوار اتریشی فاتح مرحله پایانی تور ایران شد
دنبال کنید

به گزارش ایرنا، در این آیین ˈسید فخرالدین رحمانیˈ به عنوان سرپرست جدید اداره کل آموزش فنی و حرفه ای لرستان معرفی و از ˈقباد بیرانوندˈ مدیرکل پیشین این اداره کل تقدیر شد.7274/1625/640

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبیر
شش هزار آموزشگاه فنی وحرفه ای در کشور فعال است 5 newsroom@irna.ir

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi