سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

دستگیری سارقان سیم برق و منازل با 17 فقره سرقت در گچساران

گروه استان ها- کهگیلویه و بویراحمد – فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از #دستگیری ۵سارق حرفه ای سیم برق و منازل با #اعتراف به ۱۷ فقره #سرقت در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری #پلیس، سرهنگ “سید محمد موسوی ” اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در سطح #شهرستان #گچساران

اختصاصی کرونا

کد خبر : 49672
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵

کرونا :

دستگیری سارقان سیم برق و منازل با 17 فقره سرقت در گچساران

گروه استان ها- کهگیلویه و بویراحمد – فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از #دستگیری ۵سارق حرفه ای سیم برق و منازل با #اعتراف به ۱۷ فقره #سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری #پلیس، سرهنگ “سید محمد موسوی ” اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در سطح #شهرستان #گچساران موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود:مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی و با انجام اقدامات #اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند در سطح حوزه #استحفاظی ۵ نفر سارق را شناسایی و در چند عملیات موفق دستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت: متهمان در بازجویی های اولیه به ۱۷ فقره سرقت سیم برق و منازل در گچساران اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به این که متهمان به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند،خاطرنشان کرد: شهروندان عزیز ضمن توجه به هشدارهای انتظامی در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi