سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

دورخیز «دوزیست» برای رونمایی در فجر/ تحویل نسخه نهایی تا ۱۰ روز آینده

♦️دورخیز «دوزیست» برای رونمایی در فجر/ تحویل نسخه نهایی تا ۱۰ روز آینده 🔹️تهیه‌کننده فیلم سینمایی «دوزیست» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد اعلام کرد به‌زودی نسخه نهایی این فیلم به دبیرخانه سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر ارائه می‌شود. 🔹سعید خانی تهیه‌کننده سینما درباره مراحل فیلم «#دوزیست» به مهر گفت: در حال حاضر #مراحل پست #پروداکشن فیلم سینمایی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 49630
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳

کرونا :

دورخیز «دوزیست» برای رونمایی در فجر/ تحویل نسخه نهایی تا ۱۰ روز آینده

♦️دورخیز «دوزیست» برای رونمایی در فجر/ تحویل نسخه نهایی تا ۱۰ روز آینده

🔹️تهیه‌کننده فیلم سینمایی «دوزیست» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد اعلام کرد به‌زودی نسخه نهایی این فیلم به دبیرخانه سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر ارائه می‌شود.

🔹سعید خانی تهیه‌کننده سینما درباره مراحل فیلم «#دوزیست» به مهر گفت: در حال حاضر #مراحل پست #پروداکشن فیلم سینمایی «دوزیست» به کارگردانی برزو #نیک‌نژاد در حال انجام است تا بتوانیم آن را برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آماده کنیم. بخش #ویژوآل این فیلم نیز توسط وحید #قطبی‌زاده در استودیو ایران نوین در حال انجام است.

🔹وی بیان کرد: موسیقی این فیلم نیز توسط آرمان #موسی‌پور ساخته شده است، همچنین علیرضا علویان صداگذاری این پروژه را به پایان رسانده است و فکر می‌کنم تا ۱۰ روز دیگر نسخه #نهایی «دوزیست» آماده تحویل به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر شود.

🔹مدیر شرکت پخش «خانه #فیلم» ادامه داد: در مورد اعضای هیات انتخاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر باید خوشبین باشیم و امیدوارم هر فیلمی که شایستگی آن را دارد در این دوره از جشنواره حضور پیدا کند.

 

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi