جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

بیانیه شورای راهبردی جریان نیروهای انقلاب اسلامی و مخالفان / سایه تردید بر اتحاد اصولگرایان گچساران و باشت

بیانیه شورای راهبردی جریان نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان های گچساران و باشت ۲۰ آبان ماه ۹۸ *تدبیر و زحمات بیعت اصل نتیجه داد #کاندیداهای جریان انقلابی #گچساران و #باشت رسما اعلام شد, در این خصوص بیانیه زیر اعلام شده است خداوند را سپاس که در سایه تعهد و تحمل و ظرافت و دقت نظر مجموعه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 49474
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۶

کرونا :

بیانیه شورای راهبردی جریان نیروهای انقلاب اسلامی و مخالفان / سایه تردید بر اتحاد اصولگرایان گچساران و باشت

بیانیه شورای راهبردی جریان نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان های گچساران و باشت ۲۰ آبان ماه ۹۸

*تدبیر و زحمات بیعت اصل نتیجه داد #کاندیداهای جریان انقلابی #گچساران و #باشت رسما اعلام شد,
در این خصوص بیانیه زیر اعلام شده است

🔹 خداوند را سپاس که در سایه تعهد و تحمل و ظرافت و دقت نظر مجموعه نیروهای انقلاب اسلامی گچساران و باشت که با بیرق افتخار آمیز شناخت و دفاع از مبانی #اصولگرایانه انقلاب اسلامی حرکت می نمایند ، عطر خوش همدلی و همراهی و هماهنگی مشام همه دلسوزان و دغدغه مندان دو شهرستان ولایتمدار گچساران و باشت را نوازش داد و در آستانه جشن بزرگ آغاز امامت منجی عالم بشریت حضرت حجۀ ابن الحسن العسکری (ع) و میلاد با سعادت آخرین نبی و رسول الهی و هفته وحدت ، بعد از ماهها گفتگو و همنشینی سرانجام در یک جمع بندی نهایی و براساس ارزیابی هایی متعدد برای حل مشکلات و معضلات این دو شهرستان و انجام مطلوب و منطقی و منسجم مطالبات و رفع گرفتاریهای اجتماعی مقرر گردید تا :

الف-حضور مسئولانه ، شکوهمند و مشارکت جویانه ی انقلابی در انتخابات دوم اسفند ماه ۹۸ مجلس شورای اسلامی را وظیفه شرعی و ملی خود دانسته و از هم اکنون آمادگی های لازم را برای برگزاری انتخاباتی سالم و پر شور پیگیری نمائیم.

ب-از همه دستگاههای اجرایی و نظارتی و مقامات قضایی خواهانیم تا رعایت اصل بیطرفی و اعتماد مردمی را بعمل آورده و از هم اکنون با متخلفان و متجاوزان به حقوق عامه مردم و دخالت مدیران دستگاههای دولتی در روند انتخاب مردم برخورد قانونی لازم را ایفا نمایند.

ج-از همه #روحانیون ، #فرهنگیان ، #اساتید و #نخبگان #صاحب قلم تقاضا داریم در کمال احترام و حفظ آبروی اشخاص نسبت به روشنگری و بررسی وظایف قانونی و حقیقی نمایندگان و نهاد مجلس شورای اسلامی تبیین و تشریح لازم را بعمل آورند.

د-ما معتقدیم رسانه های عمومی در هر سطح و جایگاه و عنوانی نقش بدیل در #فضاسازی لازم انتخاباتی و ارائه اصول اخلاقی ، علمی، قانونی دارند و لازم است تا به تشریح مبانی نظام مشارکت عمومی جامعه همت نموده و از ایجاد هر نوع ابهام آفرینی ، تردید و تهدید حرکتهای #ضدامنیتی و #قومیتی ، خودداری نمایند.

و : این شورا پس از انجام مشاوره های متعدد و برگزاری چندین نشست با کلیه کسانی که اعلام ضمنی و آمادگی برای کاندیداتوری نمایندگی مجلس شورای اسلامی را مدنظر داشتند، سرانجام همه با حسن نیت و سلامت نفس و احترام متقابل به این جمع بندی رسیدند که :

اسماعیلی: دادگاه‌های ویژه اقتصادی از فردا به کار خود ادامه می‌دهند
دنبال کنید

۱-بزرگان و معتمدین انقلابی ایل #قشقایی #رأسا بررسی ها و ارزیابیهای لازم را از میان کاندیداهای احتمالی بعمل آورده و یک نفر را به آحاد جامعه معرفی و اعلام نمایند.

۲-از جمع کاندیداهای #لرزبان جریان انقلابی برابر مصوبه جلسات به عمل آمده که توسط تمام کاندیداها و نمایندگان آنها و معتمدین انتخابی به امضا رسیده است در حال حاضر آقایان دکتر سید قدرت الله حسینی بحرینی و مهندس اردلان زینل زاده تعیین و جهت پیمایش فرآیند کاندیداتوری نمایندگی مجلس شورای اسلامی اعلام میگردند.

۳-از سایر کاندیداهای این جریان فکری که با حسن نیت و #تسهیل و #تسریع و #همدلی و #تفاهم این مجموعه نهایت مساعدت و هماهنگی را اعمال نمودند ضمن تشکر و تقدیر تقاضا میگردد با همراهی و پشتیبانی لازم بستر مناسب و مساعد وحدت برای تحول و تغییر را ایجاد و همچون همیشه راست قامت و خردمندانه هدایت های لازم را مبذول فرمایند.

شورای راهبردی جریان نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان های گچساران و باشت ۲۰ آبان ماه ۹۸

 

 

علی‌مراد #جعفری نسبت به آنچه جبهه وحدت اصولگرایان گچساران و باشت بیانیه پایانی این جبهه برای انتخابات اسفند ۹۸ عنوان و سیدقدرت‌الله #حسینی و اردلان #زینل‌زاده را گزینه‌های نهایی معرفی کرده‌اند واکنش نشان داده.
نماینده اسبق گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی که با خبرآوران گفت‌و‌گو کرده در پاسخ به این سئوال که نظرتان در خصوص شورای راهبردی اصوگرایان گچساران و باشت چیست، گفته که این شورا برای مدتی توسط برخی از دوستان متاسفانه با نگاهی انحصاری تشکیل شده که اغلب بعضی از چهره‌های شاخص اصولگرایی در جلسات این شورا حضور نداشته‌اند.
او که از چهره‌های شاخص جریان اصولگرایی گچساران و باشت به شمار می‌رود، افزود که از طرفی شورای هماهنگی نیروهای انقلابی در استان کهگیلویه و بویراحمد و مرکز استان تشکیل شده و دیگر نیازی به شورای راهبردی در گچساران و باشت نیست.
جعفری جمله‌ای گفت که برگزاری جلسات شورای راهبردی این شورا را زیر سئوال برده او گفت که جلسات هماهنگی نیروهای انقلابی در گچساران و باشت نیز تشکیل می‌شود که نتیجه آن جایگزین جلسات شورای راهبردی در گچساران و باشت می‌شود.
او در پاسخ به دومین پرسش خبرآوران که پرسید آیا شما در منطقه بویراحمد گرمسیر به وحدت رسیده‌اید گفت که بله ما به وحدت رسیده و فعالیت می‌کنیم و نیازی به قیم و سنخگو نیز نداریم.
جعفری ادامه داد که هر گونه مصاحبه و بیانیه‌ای که لازم باشد از طریق نیروهای منطقه تا تشکیل شورای هماهنگی انجام می‌پذیرد.
او سومین سئوال خبرآوران را که پرسید آیا در نهایت منطقه گرمسیر و باشت به وحدت می‌رسند و چه کسی تصمیم‌گیرنده خواهد بود گفت این سه نیرو از سه منطقه به عنوان وحدت معرفی می‌شوند و اگر نیازی به وحدت باشد که بعید به نظر می‌رسد تصمیم با شورای هماهنگی شورای انقلاب است که در آینده در گچساران تشکیل می‌شود همانگونه که در استان و باشت تشکیل شد.

 

همه اقدامات کهگیلویه و بویراحمد در اربعین حسینی از زبان استاندار
دنبال کنید

انتشار بیانیه پایانی شورای راهبردی اصولگرایان گچساران و باشت حاشیه ساز شد و پس از جعفری دکتر زراعت کیش هم به این موضوع واکنش نشان داده

نظرتان در خصوص این بیانیه و اعلام دو تن از اسامی کاندیداها چیست جواب خبرآوران را اینگونه داد
اولا در این جلسات بجز جلسه اول بنده و اقای جعفری حضورنداشتیم.دلیل هم این بود که در این جلسات قرار بود فقط افراد انقلابی و نمایندگان کاندیداها حضور داشته باشند که متاسفانه پشت پرده افراد بی ربط و حتی با سابقه غیرجریانی در جلسات حضور پیدا کردند که بعضی از این افراد معتمد اصلا انقلابی و اصولگرا نبودند و بسیاری از چهره های واقعا ارزشی و انقلابی دراین جلسه نبودندیا حذف شدند.
دوما براساس جلسه اول که همه کاندیداها حضور داشتند قرار بود فقط بر اساس شاخص های یک کاندید در تراز انقلاب، کاندید انتخاب گردد که بازهم تغییر کرد و فاکتور قومیت را جایگزین شاخصهای تراز انقلاب نمودند . پس به دو دلیل عمده عدم حضور چهره های انقلابی به عنوان معتمد در جلسات و پیش بینی انحراف جلسات به سمت قومیت و احیانا تصمیم نادرست،غیر از جلسه اول در جلسات حضور نداشتیم و این بیانیه احتمالا از طرف افرادی صادر شده که هیچ سمت تایید شده ای در جریان نیروهای انقلاب ندارد و باطل است و جبهه نیروهای انقلاب که طیف گسترده ای از بزرگان و جوانان ارزشی در گچساران است به زودی تصمیمات خود را به اطلاع عموم خواهد رسانید.
دقت داشته باشید که هیچ کس نمی تواند خود را قیم، سخنگو یا بیانیه نویس جریان انقلابی معرفی نماید. طیف انقلابی در گچساران محدود به سه چهار نفر که خود را قیم معرفی می کنند نیست.
خاطره شکست های پی در پی با افراد به اصطلاح تصمیم گیر انگشت شمار انحصار طلب و قوم پرست این بار نباید در گچساران تکرار گردد.افرادی که غیر از قومیت و دوستی با کاندید خاص، هیچ معیار و ملاکی را نمی بینند.
اگر قرار است کاندیدی از جریان انقلابی معرفی گردد باید با حضور نیروهای واقعا ارزشی و تحصیل کرده و نخبه صورت بپذیرد.
بنابراین نیروهای انقلاب فعلا به هیچ تصمیمی در گچساران نرسیده است .

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi