جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

همایش #نکوداشت #پیشکسوتان جهاد و #شهادت در گچساران

همایش #نکوداشت #پیشکسوتان جهاد و #شهادت با حضور فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی کل سپاه، مسئولان شهرستان و اقشار مختلف مردم در حسینیه #ثارالله کانون جوانان بسیج گچساران برگزار شد. سردار عظیم ابراهیم پور، فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی کل سپاه در این همایش با اشاره به داستان #طالوت و #جالوت ،گفت:امان نامه های در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 49338
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴

کرونا :

همایش #نکوداشت #پیشکسوتان جهاد و #شهادت در گچساران

همایش #نکوداشت #پیشکسوتان جهاد و #شهادت با حضور فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی کل سپاه، مسئولان شهرستان و اقشار مختلف مردم در حسینیه #ثارالله کانون جوانان بسیج گچساران برگزار شد.

سردار عظیم ابراهیم پور، فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی کل سپاه در این همایش با اشاره به داستان #طالوت و #جالوت ،گفت:امان نامه های در طول این چهل سال انقلاب به عده ای از افراد داده شد و عده ای برایشان امان نامه قدرت آمد و یک عده هم امان نامه شهوت و ثروت و یک عده امان نامه شهرت گرفتند.

وی افزود: برای یک عده وقتی امان نامه قدرت آمد ،گفتند که حق مسلم ماست و باید از قدرت استفاده کنیم، رانت قدرت را استفاده  کردند و حقوق های نجومی را گرفتند و گفتند حق مسلم ماست و باید بگیریم،وام های نجومی و شرکت های واردات و صادرات را گرفتند و گفتن حق مسلم ماست.

ابراهیم پور اظهار کرد: قطعا و یقینا این هایی که امان نامه گرفتند به درد انقلاب نخوردند و دیدیم کسانی که در طول ۴۰سال انقلاب با علی و آل علی درافتادند عاقبت به خیر نشدند ،یکی سر از استخر درآورد ،یکی سر از کشتن همسرش درآورد ،یکی هم سر از اوین درآورد و یکی سرش هم در آخور  غرب رفت و یکی هم … .

فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی کل سپاه گفت:انقلاب اسلامی با کسی تعارف ندارد و انقلاب حرکت زلال اسلام است و کسی هم نمی تواند این حرکت را متوقف و مخدوش کنند،و نصرت خداوند هم حق است.

وی افزود:نصرت خداوند که شامل حال کسی شود از جایی روزی می رسد که به عقل هم نخواهد رسید ،نصرت خداوند این است که ۴۰سال است دست هایی هستند در داخل و خارج علیه نظام دسیسه می کنند ،ما ۵۲کودتا را پشت سر گذاشتیم،۱۷هزار شهید ترور دادیم ،هشت سال جنگ تحمیلی را تجربه کردیم ، و دشمنان با #فتنه ها و #جنگ ها و داعش ،این همه برنامه ریختند که انقلاب را سرنگون کنند.

ابراهیم پور افزود:با این تفاسیر انقلاب هنوز با اقتدار و عزت سر جایش ایستاده است و آنهایی که نمی فهمند ،بفهمند که انقلاب به برکت همین خون شهداست که پا برجاست، به برکت خون محسن حججی هایی که برای حفظ انقلاب و اسلام سر دادند.
فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی کل سپاه گفت:انقلابی بودن خرج دارد و شوخی بردار هم نیست،یعنی عین شهداء بودن ، شهید بهشتی می فرمایند در مسیر انقلاب اسلامی پشت سر کسانی حرکت کنید که هر چه به زندگی خصوصی آنها وارد شوید زندگی خصوصی آنها تجلی ارزش های ناب انقلاب اسلامی باشد.

در دولت قبل بیش از ۵۰۰ هزار استخدام غیرقانونی وجود داشته است/فقط آقایان هاشمی و روحانی سابقه حضور در جبهه و ایثارگری را دارند/دولت قبلی دندان‌های سفیدی هم داشته است
دنبال کنید

وی تصریح کرد:نه اینکه پسرت خارج کشور باشد ،نه اینکه بچه هایت جزو آدم هایی باشند که ثروت های بادآورده پارو کنند،هر چه به زندگی خصوصی برخی ها که وارد می شوی می بینی که پر از منجلاب است و در انقلاب ما پشت سر چنین افرادی حرکت نمی کنیم،و اما بچه های انقلاب باید زندگی خصوص شان تجلی ارزش های انقلاب باشد.

ابراهیم پور اظهارکرد:بچه های انقلابی باید حواسمان به نماز اول وقت ، زیارت عاشوراها و اشک روضه ها باشد،باید حواسمان به حساب و کتابمان باشد،باید حواسمان به این جمله معروف زمان جنگ باشد که بی عشق خمینی، نتوان عاشق مهدی(عج) شد.

فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی کل سپاه گفت:کسی که در کوفه نتوانست پشت مسلم بن عقیل بایستد قطعا هم نمی تواند در کربلا پشت امام حسین علیه السلام هم بماند،قطعا کسانی که هم در مملکت مسئولیت دارند به درونشان نگاه کنند که آیا مطیع و فرمانبر نایب امام زمان (عج)هستند و این شاقول حرکت است.

ابراهیم پور افزود:به برکت همین خون شهداست که خداوند به حاج قاسم سلیمانی نصرت داد و طومار داعش را در سوریه و عراق در هم پیچید؛اینکه برخی ها امروز از حضرت آقا حکم مسئولیت می گیرند نه آنکه لیاقتش را دارند چرا که باید برخی ها را در مسئولیت هایی نگه دارشت که از یک فتنه بزرگتر جلوگیری بشود.

فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی کل سپاه گفت:چرا برخی ها در برخی #شوراها و #مجمع ها هستند   چرا برخی ها در جاهایی مسئولیت دارند و بچه های انقلاب باید زرنگ باشند که دقیقا سیره امام علی علیه السلام دارد تکرار می شود، حضرت آقا وظیفه دارند که بستر عاقبت بخیری را فراهم کنند برخی ها لایق بودندو برخی ها هم لایق نبودندو سراز کجاها که در نیاوردند.

برنامه هفته پنجم تا نهم لیگ دو اعلام شد
دنبال کنید

ابراهیم پور تصریح کرد:امروز حضرت آقا تاکید دارند که در ۹۶برنامه ریزی می کنند در۹۷عملیات فریب و ۹۸اجرا می کنند و باید حواسمان را جمع کنیم که در ۹۸دشمن طراحی فتنه بزرگی را دارد و اخبار نشان می دهد که دشمن بعد از اربعین شروع می کند و اینها برای فتح مجلس برنامه هایی برای آشوب در داخل کشور دارند چرا که معتقدند در شرایط عادی هیچ رای بین مردم ندارند.

وی اظهارکرد: خیلی حواس ها را باید جمع کرد که فتنه ۹۸چند ده برابر فتنه ۸۸طراحی شده است ،این جلسات بصیرتی نیاز است اما حزب الله باید نقشه راه داشته باشد و چه کسانی در شهرستان شما موثرند ،چه کسانی تریبون دارند و صاحب قلم هستند چه کسانی  بروی مردم تاثیرگذارند.

فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی کل سپاه گفت:ما در فتنه ۸۸ ریزش داشتیم و باید #مواظب باشیم در فتنه ۹۸ریزش ها کم شود،یعنی جذب حداکثری و دفع حداقلی،افرادی را زیر پرچم انقلاب و اسلام باید نگه داریم که این فتنه را هم پشت سر بگذاریم .

ابراهیم پور بیان کرد:نباید اجازه بدهیم ریزش ۸۸تکرار شود،خیلی باید مواظبت کنیم و باید دایره انقلاب را گسترش بدهیم حضرت آقا تعریف انقلابی و غیر انقلابی را چقدر وسیع باز می کنند و رهبری فرمودند که انقلابی و غیر انقلابی و آقایان هم تکلیفشان را مشخص کنند.

وی عنوان کرد:حضرت آقا فرمودند کسانی که طرفدار #محرومین ، #مستضعفین و پا #برهنگان هستند و خودشان را خادم محرومین می دانند،انقلابی اند و کسانی که طرفدار #اشرافی گری ،حقوق های #نجومی ، سرمایه داری و وام های نجومی و .. هستند غیر انقلابی اند.

فرمانده قرارگاه پیشرفت و آبادانی کل سپاه گفت:انقلابی بودن هم امروز به عمل است و حضرت آقا از ما هم انتظار دارند،افتخار بچه های سپاه این است که در خدمت مردم و محرومین هستند و شبانه روز پای کارند و سینه چاک پای کار مردمند.

ابراهیم پور اضافه کرد:امروز برای عبور از فتنه ها به اشک روضه ها احتیاج داریم و روضه ابا عبدالله الحسین علیه السلام همان سفینه نجات است.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi