جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

روند برگزاری رقابت های کشتی فصلی باشگاه ها نیازمند تجدید نظر است

ˈغلام نوری زاده ˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این رقابت ها قرار است جایگزین رقابت های لیگ برتر کشور شود اما وجود همین مشکلات موجب رویگردانی ملی پوشان کشتی از این مسابقات شد . وی بیان کرد : حضور کشتی گیران در تیم های لیگ برتری، منفعت مالی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 4931
تاریخ انتشار : شنبه ۷ تیر ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲

کرونا :

روند برگزاری رقابت های کشتی فصلی باشگاه ها نیازمند تجدید نظر است

ˈغلام نوری زاده ˈ روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این رقابت ها قرار است جایگزین رقابت های لیگ برتر کشور شود اما وجود همین مشکلات موجب رویگردانی ملی پوشان کشتی از این مسابقات شد .

وی بیان کرد : حضور کشتی گیران در تیم های لیگ برتری، منفعت مالی مناسبی برای آن ها به همراه داشت اما رویگردانی حامیان مالی از رقابت های فصلی موجب شد تا تیم های ناشناخته با بودجه اندک قدم به این مسابقات بگذارند.

دبیر هیات کشتی مازندران افزود: کشتی گیران در شرایطی رغبتی برای حضور در رقابت های فصلی پیدا نکردند که نتیجه آن، کیفیت پایین رقابت ها در مقایسه با لیگ برتر و استقبال اندک تماشاگران بود.

نوری زاده ادامه داد: اگر چه این مسابقات در قدم اول خود قرار دارد اما شکل برگزاری و نحوه برگزاری آن نشان می دهد، رسیدن سطح این مسابقات به حد و اندازه های لیگ برتر دشوار و در زمان اندک سخت و غیرممکن است.

وی گفت: مطابق اساسنامه برگزاری این مسابقات، این رقابت ها باید با حضور 16 تیم برگزار شود اما به دلیل استقبال نکردن تیم ها و برخلاف قانون، فدراسیون حاضر به برگزاری این مسابقات با هفت تیم شد .

دبیر هیات کشتی مازندران به عملکرد کشتی گیران مازندران در این رقابت ها اشاره کرد و گفت: مطابق روند همیشگی سال های اخیر، تعداد زیادی از کشتی گیران تیم های شرکت کننده مازندرانی بودند.

نوری زاده به برگزاری لیگ کشتی نوجوانان مازندران اشاره کرد و گفت : این رقابت ها تابستان امسال و با همکاری بسیج مازندران برگزار می شود که هدف از اجرای آن ، شناسایی استعدادهای جدید در این رشته ورزشی است.

استاندار: بنای کار دفاتر پیشخوان سلامت کار، کاهش هزینه و افزایش رفاه مردم است
دنبال کنید

مرحله اول رقابت های کشتی آزاد فصلی جایزه بزرگ باشگاه های کشور، روز گذشته با قهرمانی تیم گاز مازندران در قزوین به پایان رسید.

تیم گاز مازندران در دیدار فینال این رقابت ها مقابل هم استانی خود یعنی پرشین با کسب 20 امتیاز مثبت در مقابل 13 امتیاز مثبت تیم پرشین عنوان قهرمانی را کسب کرد. ک/3

7331/608/508

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبیر
روند برگزاری رقابت های کشتی فصلی باشگاه ها نیازمند تجدید نظر است 3 newsroom@irna.ir

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi