پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

زبانِ دست شکسته آمریکا! / فتح خرمشهر. و شکست سنگین صدام / سحرخدایاری و بازی با عنوان دخترآبی

  اگر صبح فتح #خرمشهر. و شکست سنگین #صدام، کسی بجای شاد کردن دل مردم، یک رخداد داخلی را چماقی می کرد تا پیروزی رزمندگان و شکست بعثی ها از یاد مردم برود، مستحق چه نامی بود!؟ آنوقت ها به این #جماعت «ستون پنجم» می گفتند که یعنی نیروی دشمن در درون جبهه خودی. ماجرای

اختصاصی کرونا

کد خبر : 49280
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۸

کرونا :

زبانِ دست شکسته آمریکا! / فتح خرمشهر. و شکست سنگین صدام / سحرخدایاری و بازی با عنوان دخترآبی

 

اگر صبح فتح #خرمشهر. و شکست سنگین #صدام، کسی بجای شاد کردن دل مردم، یک رخداد داخلی را چماقی می کرد تا پیروزی رزمندگان و شکست بعثی ها از یاد مردم برود، مستحق چه نامی بود!؟ آنوقت ها به این #جماعت «ستون پنجم» می گفتند که یعنی نیروی دشمن در درون جبهه خودی.
ماجرای درگذشت #سحرخدایاری و بازی با عنوان #دخترآبی از همین جنس است.

🔴نه اینکه مرگ یک نفر اهمیتی ندارد، اما مسابقه ابراز احساسات در موضوعی که از اساس اشتباه(!) روایت می شود و همزمان، چشم بستن به عزت جمهوری اسلامی(به رغم همه کاستی ها)کاملا اتفاقی و معمولی است!؟

🔴نه اینکه«جان بولتون» اصلی‌ترین دشمن ایران باشد و با عزل او، دشمنی های آمریکا تمام شده باشد، اما نمی توان انکار کرد که او یکی از مهم ترین جنگ افروزان علیه ایران و از آرزومندان #ریشه‌کنی جمهوری اسلامی بود که یک سال قبل به منافقین و تندروهای آمریکایی وعده داد؛« کار جمهوری اسلامی را تمام می کنیم و یک سال دیگر در تهران جشن خواهیم گرفت»!

حالا #بولتون رفته است و آنگونه که #ترامپ نوشته، با #فضاحت هم رفته است.

این یک پیروزی بزرگ است.( فراموش نکنیم ربطی به شیرین کاری ها و طرفه گویی های دیپلماتیک و «گروه بی» ندارد، هرچند مصادره خواهد شد.)

🔴 نه اینکه «مقتدی صدر» دشمن ایران بوده باشد، اما در مواردی اختلافاتی با ما پیدا کرد و گاه اختلافات جدی هم شد (مثل رخدادهای شهرک صدر ) و عربستان و آمریکا از این وضعیت خیلی خوشحالی کردند و کارهایی هم شد…

اما حالا مقتدی بعد از مدت ها حضور در ایران، برای عزاداری سید و سالار شهیدان در تهران است و به مجلس روضه رهبر عزیز انقلاب مشرف شده است. این یک اتفاق مبارک برای همدلی بیشتر مردم ایران و عراق در مدار یکپارچگی است.

لاریجانی: آشفتگی های سیاسی داخلی در کشور باعث فرار سرمایه می شود
دنبال کنید

🔴 نه اینکه سید حسن #نصرالله تاکنون از رهبر انقلاب تعریف نکرده باشد، اما اینکه او را «حسین زمان» بخواند و فریاد بزند که او را تنها نخواهیم گذاشت و به دشمن هشدار بدهد «حمله ایران به معنای پایان عمر رژیم های متحد آمریکا در منطقه است» یک اتفاق بزرگ است که خط پیوسته جبهه #مقاومت را پر رنگ تر می کند.

◼️ درکنار این سه مصداق، می توان زنجیره ای از پیروزی های #جمهوری #اسلامی را به اعتراف تحلیل گران و رسانه های مخالف نشان داد.

 

◼️شک نباید کرد که ایران دست آمریکا رادر رسیدن به اهدافش چه برای براندازی نظام و چه برای اهداف منطقه ای کوتاه کرده و شکسته و این وسط، عده ای زبانِ آن دست شکسته و مفلوک شده اند!
از مطهری و ابتکار و فلان #سلبریتی انتظاری جز بازی خوردن و رفتن در این نقش نمی رود، اما آدم حسابی ها چطور متوجه نمی شوند!؟

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi