پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

اینها را بعضی از قضات بزرگ ما مفسد الارض می دانند / گام سوم خروج از تعهدات برجام برداشته شود

حجت الاسلام سید امین الله #حجازی ،امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت: برادران و خواهران ایمانی مجدداً شما و خود را توسعه می کنم به اصل ایمان به تقوا و رعایت  اصل تقوا و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 49262
تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴

کرونا :

اینها را بعضی از قضات بزرگ ما مفسد الارض می دانند / گام سوم خروج از تعهدات برجام برداشته شود

حجت الاسلام سید امین الله #حجازی ،امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به مناسبت های این هفته گفت: برادران و خواهران ایمانی مجدداً شما و خود را توسعه می کنم به اصل ایمان به تقوا و رعایت  اصل تقوا و پرهیز و اجتناب از از رذائل و گناهان و نافرمانی های پروردگار.

حجازی افزود: همه میدانید ایام حزن انگیز محرم و ایام عاشورا را در پیش داریم به محضر مقدس مولانا عالم امام عصر عجل الله شهادت جانسوز حضرت  ابا عبدالله صلی الله علیک  و یاران باوفای آن حضرت خواصه ابوالفضل عباس و به پیشگاه مقام معظم رهبری و مسلمین و همه مسلمانان سرفراز آبرومند ایران اسلامی و مردم متدین شهرستان گچساران صمیمانه تسلیت و تهذیت عرض می کنیم و به نوبه خودم از همه برگزارکنندگان خیمه اباعبدالله تشکر می کنم و سلسله جلیله روحانیت و از مداحان عزیز و از کسانی که به انواع مختلف هیئت داری می کنند از برادران عزیز نیروی انتظامی که امنیت را به عهده دارند و از هر کسی و هر گروهی کسانی که نذورات میدهند هر کس به هر نوعی خدمت می کند صمیمانه تشکر می کنم انشالله عطرتان با مادر امام حسین زهرا زهرای مرضیه سلام الله علیها باشد.

حجازی اظهار کرد: بازم عرض کنم دقت کنیم و با محتوا عزاداری کنیم و انتقال بدیم اهداف اباعبدالله الحسین را به نسل جوان و نوجوانمان و ان شاء الله دشمن همیشه ناکام باشد اما همیشه انشالله پیرو ابا عبدالله الحسین در عمل باشیم.

مهمترین چالش کشور یک چالش ذهنی است

امام جمعه گچساران گفت: این هفته اهمیتش همین موضوعات است اما: دیگر باید عرض بکنم اول به فراضی از فرمایشات مقام معظم #رهبری اشاره کنم به نوعی از بیرون کشور دشمن تلاش می کند که یاس در مملکت به وجود بیاید چه مسئولین و چه مردم به آقا دولت در سراشیبی سقوط است و ما الان نان نداریم، آب نداریم، چنین است و چنان است….. حضرت آقا مقام معظم رهبری فرمایشی در این خصوص دارند فرمودند به نظر من مهمترین چالش کشور یک چالش ذهنی است.

وی در ادامه تصریح کرد: یعنی همین که افکار عمومی نمی‌دانند چقدر ثروت در اختیار کشور است ،بعضی از مسئولین ما هم متاسفانه نمی دانند  چقدر ثروت #انسانی و چقدر ثروت #طبیعی در اختیار کشور ما است دشمن هم از همین دارد استفاده می کند دشمن می خواهد بگوید شما نمی توانید یا ندارید.

امام جمعه گچساران افزود: حضرت آقا فرمودند بنده اصرار دارم بگویم به مردم بگویم که ما می توانیم و ما دارا هستیم و امکانات مان  فراوان است ، مسئولین ما باید به قدرت جوانان و توانایی جوانان ایمان بیاورند و اهمیت بدهند .جوانان ما هم باید از کار خسته نشوند از ابتکار خسته نشوند از بعضی از قدر ناشناسی ها  دلسرد نشوند  ما در بعضی از جاها از حیث نفت  کشور سوم و چهارم هستیم و در سایر معادن می شود بگویم جز  چهار و پنج کشور ها هستیم  و ما از کشورهای سرمایه دار جهان هستیم.

دیدار معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضرت آیت الله ملک حسینی
دنبال کنید

یک سرمایه دیگری داریم به نام انسان

امام جمعه گچساران گفت:یک سرمایه دیگری داریم به نام انسان که جوانان فهیم و برومند و جوانان اهل ابتکار و اهل اختراع که می‌توانند تحریم دشمن را ناکام کنند اختراعات و تلاش‌هایی که چشمگیر بود و خیلی هم زیاد داشتیم.  اینکه الان مسئولان اسرائیل به این  ابله آمریکایی اصرار می کند  کیف لندن وقت آن نیز به ایران حمله کنند اینها تبلیغات مفت است و می گویند اگر حمله به ایران کردید ما نابود می شویم

وی افزود: اولا آنها چنین جراتی ندارند که چنین غلطی بکنند ثانیاً شما انشاالله حتماً نابود خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: بنابراین کشور قدرتمند است و قدرت دیگر کشور با عنایت پروردگار که دست غیبی در کار و رهبری حکیم و فرزانه ای داریم که خیلی زودتر از آنکه دشمن فکری بکند فکر آنرا می خواند و دفع می کند. و خیلی زودتر جهان را از نقشه های این  دست ها و حیله گران مطلع می کند .

امروز مقاومت اسلامی اولین قدرت جهان است

حجازی بیان داشت:  امروز #مقاومت اسلامی اولین #قدرت #جهان است، امروز خاورمیانه که می‌خواستند خاورمیانه از نیل تا فرات مطرح کنند به سبک دیگری است اینا نکاتی است که حضرت آقا فرمودند مسئولین بدانند و به مردم بگویند ایران ابرقدرت است ،ایران ثروت هنگفتی دارد که کشور غنی است و تلاش کرد و اقتصاد مقاومتی را تقویت کرد از درون کشور دنیا به نفت ما نیاز دارد دنیا به گاز ما نیاز دارد دنیا به سایر معادن ما نیاز دارد دنیا به فرهنگ ما نیاز دارد لذا امید بدهیم به مردم و حقیقت را بگوییم.

اینها را بعضی از قضات بزرگ ما مفسد الارض می دانند

امام جمعه گچساران گفت: اخیراً بعضی از قضات دیدگاه هایی دارند که ممکن است یواش یواش بعضی از موارد عملی شود با آنکه بعضی از کسانی که و فرهنگی کشور را و هم اقتصادی کشور را به نوعی مختل کرده اند اینها را بعضی از قضات بزرگ ما مفسد الارض می دانند.

 مفسد فی الارض حکم معلوم است و این حکم اعدام است یعنی آنکه باید مسائل روشن بشود و مشکل اقتصاد حل بشود مشکلی که از درون درست کرده اند.

حجازی در ادامه افزود:  خوشم آمد آقای رئیس جمهور در جلسه ای که رای اعتماد به وزرای آموزش و پرورش و میراث فرهنگی بود گفت سه چهار ماهی هست که کشور دارد آرام می شود و دارد ثبات می گیرد اما نگفت چرا و نه گفت به چه دلیل و معلوم از دلیل آن.

 وی افزود : مچ دزد ها دارد گرفته می شود دانه درشت ها دارند می روند به زندان آنطور که باید و انشاالله دارد به طور کامل حاکم می شود و یاد گرفته اند فضولی موقوف و کسی حق ندارد که بگوید من حق دارم ماهی ۱۰۰ میلیون بگیرم و اصلاً من نباشم کشور چنین و چنان می شود این کشور را من می چرخانم.

شکست تیم نفت و گاز گچساران،در اوج حواشی بوجود آمده
دنبال کنید

حقوق ثابت و پشت پرده اش

امام جمعه گچساران گفت: بنابراین یک کسی #یارانه گیرش نمی آید به یک کسی دیگر حقوق ثابت و پشت پرده اش عضو چند هیئت امنا و هیئت مدیره است و خدا می داند…… این ها دارد رو می شود و پس باید حقایق روشن شود ،  شفاف و روشن باشد.

وی افزود: بسیجی های عزیز ما که در همه میادین هستند هرجا که خطر هست خدمت هست زحمت هست سرمایی و گرمایی مشکل دار است  حی و حاضر و پرقدرت و مخلصانه هستند و از زحمات یکایک این عزیزان هم تشکر می کنم.

گام سوم خروج از تعهدات برجام برداشته شود

حجت الاسلام سید امین الله #حجازی گفت:نکته دیگری امروز جمعه ۱۵ شهریور رئیس جمهور محترم ما دستور دادند که گام سوم خروج از تعهدات برجام برداشته شود و امروز ما در مقام فقه داریم که  ما به هیچ وجه از حق مسلمان  صرف نظر نمی کنیم مگر آنکه به وظایفی که به گردن کشور ها گذاشتن عمل کنند.

 وی افزود: شما به تعهدهایتان  عمل نکردید ما هم مجبور نیستیم و ما هم عمل نمی کنیم و دستورات مقام معظم رهبری که بارها فرموده اند اینها اهل وفای به عهد نیستند و با طناب اینها درون چاه نروید این ها دروغ می گویند، حالا معلوم شد که اینا دروغ می گویند  چون دین ندارند  تعهد هم ندارند  رئیس جمهور محترم از امروز رسماً دستور دادند گام سوم برداشته شود و برجام بی برجام. و البته هنوز هم متاسفانه قرص نمیگویند و به طور کلی نمی گویند و هنوز هم گام به گام شروع می کنند ولی باز هم عیبی ندارد اما ما اگر دقت کنید به دستورات جانشین امام زمان مثل ملت ، دست اندرکاران اطاعت بکنند این قدرت جهانی  و مقتدر سپاه پاسداران  و ارتش ما و نیروی انتظامی ما و سربازان مخلص نظام و بی ادعای امام زمان با قدرت تمام به دشمن نشان دادند که ضعیفید  و لذا با یک اشاره کشوری به نام اسرائیل درست کردند که با یک موشک می زنند و تمام می شود و تازه ممکن است نیازی هم نباشد که ما از این جا موشک بزنیم و از #حزب الله  خود آنجا تمامش می کند.

روز تجلیل از اسرا و سالروز شهادت حضرت امام سجاد سلام الله علیها در پیش است

امام جمعه گچساران گفت: ۱۱ محرم روز  تجلیل از اسرا و آزادگان و مفقودین که ما مدیون خودشان و خانواده هایشان هستیم انشالله خداوند به ما توفیق بدهد که بتوانیم به وظایف آن عمل کنیم و آنان را مورد تفقد زینب کبری و آقا اباعبدالله قرار بگیرند.  پنجشنبه ۱۲ محرم مصادف با ۲۱ شهریور سالروز شهادت حضرت امام سجاد سلام الله علیها است به نظر مقام معظم رهبری و امام عصر و مومنات و خلاصه شما برادران و خواهران محترمه شهرستان گچساران تسلیت عرض می کنم  و ان شاءالله خداوند به همه ما توفیق عنایت بفرماید.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi