سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳

تی شرت تاجگردون؛دائم بر طبل اختلافات در استان می‌کوبند

بازیگران پشت صحنه جنجال اخیر یقینا همان افرادی هستند که دائم بر طبل اختلافات در استان می‌کوبند و خط کشی مشمئز کننده سردسیری و گرمسیری را دامن می زنند. داریوش بهنیا فعال رسانه‌ای در کهگیلویه و بویراحمد طی یادداشتی با اشاره به حاشیه‌هایی که طی چند روز اخیر در استان با موضوع یک تیشرت ایجاد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 48897
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۸:۵۹

کرونا :

تی شرت تاجگردون؛دائم بر طبل اختلافات در استان می‌کوبند

بازیگران پشت صحنه جنجال اخیر یقینا همان افرادی هستند که دائم بر طبل اختلافات در استان می‌کوبند و خط کشی مشمئز کننده سردسیری و گرمسیری را دامن می زنند.

داریوش بهنیا فعال رسانه‌ای در کهگیلویه و بویراحمد طی یادداشتی با اشاره به حاشیه‌هایی که طی چند روز اخیر در استان با موضوع یک تیشرت ایجاد شد این گونه آورده است که استان کهگیلویه و بویراحمد هنوز روی ریل توسعه قرار نگرفته و فرسنگ‌ها با سایر استان‌ها به ویژه استان‌های هم طراز فاصله دارد که به دلیل همین حاشیه‌ها و نپرداختن به موضوعات اصلی و نیازهای اساسی استان و مردم است.

در حالی رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد چند روز خود را سرگرم موضوع انحرافی تیشرت یکی از سیاسیون استان می‌کنند که همه می‌دانند یک بحث انحرافی بوده تا برای چند صباحی هم که شده مشکلات اصلی مردم به فراموشی سپرده شود و به قولی بازی من درآوردی که تنها برای سرگرم کردن افکار است و به توسعه استان نه تنها کمکی نمی‌کند بلکه باعث ایجاد شکاف هر چه بیشتر می‌شود.

بازیگران پشت صحنه این موضوع انحرافی یقینا همان افرادی هستند که دائم بر طبل اختلافات در استان می‌کوبند و خط کشی مشمئز کننده سردسیری و گرمسیری را دامن می زنند و خود بانی مشکلات بزرگ و عدیده در استان از جمله استخدام‌های طایفه‌ای و انتصابات فله‌ای بوده و مدیران استان را وادار به کاری کردند و چنان بدنامی حاصل گردید که حکم شلاق مدیران شهره آفاق و انفس شد.

اما خاموشی اصحاب واقعی قلم و رسانه و نپرداختن به زوایای چنین موضوعات انحرافی و عدم روشنگری آن‌ها موجب ایجاد چنین وضعیت تیره و تاری در استان شده که با طرح چنین مباحثی علاوه بر خاکسپاری نیازها و مشکلات مردم موجب ایجاد انشقاق بیشتر میان گروه‌ها و اقوام و اقشار مختلف اعم از حوزه سیاسی و اجتماعی و فرهنگی در استان شود.

دوره آموزشی تخصصی مداحی در گچساران
دنبال کنید

بزرگنمایی و انتشار گسترده چنین موضوعات انحرافی موجب شده که با فراموشی اصل مطلب و آدرس غلط به افکار عمومی عده‌ای در استان همه خدمات نظام جمهوری اسلامی و پول‌هایی که برای آسایش مردم توسط همین نظام خرج می‌شود را به پای خود نوشته و در این بین انگار نظام جمهوری اسلامی ریالی برای رفاه حال مردم استان خرج نکرده و همه از جیب عده‌ای است که به برکت همین نظام صاحب جایگاه و منصب شده‌‌اند.

ایجاد مشکل از سوی یک یا دو نفر و در کل فرد خاص نیست بلکه مشکل از اینجاست که نخبگان و بزرگان استان هم دم فرو بسته‌ و تنها شاهد و ناظر چنین بهره‌ برداری‌ها و سؤ استفاده‌ها از صبر و شکیبایی نظام جمهوری اسلامی بوده و فریادگر مظلومیت نظام جمهوری اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد نیستند.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi