شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

ملاقات فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اقشار مختلف مردم

سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب،فرمانده سپاه ناحیه گچساران در گفت و گو با این پایگاه خبری ضمن تبریک دهه کرامت از ملاقات چهره به چهره فرمانده سپاه فتح استان با اقشار مختلف مردم در این شهرستان گچساران خبر داد.  وی افزود: در این ملاقات سردار خرمدل،فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 48785
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۸ - ۶:۳۶

کرونا :

ملاقات فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اقشار مختلف مردم

سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب،فرمانده سپاه ناحیه گچساران در گفت و گو با این پایگاه خبری ضمن تبریک دهه کرامت از ملاقات چهره به چهره فرمانده سپاه فتح استان با اقشار مختلف مردم در این شهرستان گچساران خبر داد.

 وی افزود: در این ملاقات سردار خرمدل،فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به همراه جمعی از معاونین مرتبط با حوزه خدمات رسانی نیز حضور دارند و آماده پاسخگویی به سئوالات و مشکلات شهروندان گچسارانی خواهند بود.

نورایی نسب تصریح کرد:به جهت تکریم ارباب رجوع و نیز جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان عزیز گچسارانی و با توجه به بعد مسافت تا مرکز استان این دیدار مردمی در روز سه شنبه ۱۸تیرماه جاری برنامه ریزی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران اظهار کرد:در راستای رسیدگی به مشکلات مردم،بررسی خواسته ها و نیز کمک به شهروندان در امورات مختلف و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته،سردار خرمدل با خانواده های معظم شهداء، ایثارگران،جانبازان،آزادگان،پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت،بازنشستگان ،بسیجیان و سایر اقشار مختلف مردم گچساران دیدار مردمی خواهند داشت.

وی افزود:ملاقات مردمی فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از ساعت ۹صبح به مدت ۲ ساعت در محل حسینیه ثارالله کانون جوانان بسیج این شهرستان برگزار خواهد شد.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi