پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

بی توجهی شهرداری گچساران! / چه کسی جوابگوست؟

همزمان با فرارسیدن سی امین سالگرد رحلت جانگداز معمارکبیر انقلاب اسلامی  و نیز بزرگداشت قیام خونین ۱۵ خرداد ۴۲مراسمی در مسجد صاحب الزمان (عج)این شهرستان برگزار شد. در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولین محلی،نیروهای نظامی و انتظامی،خانواده های معظم شهداء،جانبازان،ایثارگران ،برخی از چهره های سیاسی ،بسیجیان و دیگر اقشار مختلف مردم برگزار شد ،حجت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 48529
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۲

کرونا :

بی توجهی شهرداری گچساران! / چه کسی جوابگوست؟

همزمان با فرارسیدن سی امین سالگرد رحلت جانگداز معمارکبیر انقلاب اسلامی  و نیز بزرگداشت قیام خونین ۱۵ خرداد ۴۲مراسمی در مسجد صاحب الزمان (عج)این شهرستان برگزار شد.

بی توجهی شهرداری گچساران! / چه کسی جوابگوست؟ 7

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولین محلی،نیروهای نظامی و انتظامی،خانواده های معظم شهداء،جانبازان،ایثارگران ،برخی از چهره های سیاسی ،بسیجیان و دیگر اقشار مختلف مردم برگزار شد ،حجت الاسلام نکونام،از مدرسین حوزه و مبلغ اعزامی از قم در سخنانی اهداف نهضت اسلامی امام خمینی(ره) را تشریح و این انقلاب را در راستای حرکت انبیاء توصیف کرد که همچنان توسط خلف صالح ایشان تداوم دارد.

زندگی هدفمند حضرت امام(ره)

وی در بخشی از سخنانش افزود:حضرت امام (ره)شخصیتی برجسته و با عظمت تاریخ شیعه است که تمام زندگیشان هدفمند بود، اینکه حضرت امام راحل توانستند استکبار را به زانو درآورد به برکت این بود که برنفس خود مسلط بود.

بی توجهی شهرداری گچساران! / چه کسی جوابگوست؟ 8

رسیدگی به امورات مردم

نکونام در ادامه این مراسم نیز تصریح کرد:ما باید انقلاب و اهداف مقدس نظام اسلامی و آرمان های حضرت امام و شهداء را با جدیت دنبال کنیم ،حضرت امام(ره) خود را خادم ملت می دانستند و این خیلی مهم است که انسان در اداره ، محل کار و سازمانش خود را خادم مردم بداند و به امورات مردم رسیدگی کند.

بی توجهی شهرداری گچساران!

وی دربخش دیگری از سخنانش با اشاره به برخی از مشکلات عمرانی درمرکزشهرگچساران گفت:حدود ۴سال است که در مکان بیت العباس(ع) گچساران منبر می روم، کانالی در جلوی این مکان وجود داردکه بوی تعفنش بسیار آزار دهنده است در این ۴سالی که به این شهر می آیم همیشه پیگیر این موضوع هستم که شهردار چه کسی است؟،که متاسفانه تغییری هم ایجاد نشده است.

سفر «فایزه هاشمی» فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره) به گچساران قطعی شد
دنبال کنید

بی توجهی شهرداری گچساران! / چه کسی جوابگوست؟ 9

چه کسی جوابگوست؟

نکونام اظهارکرد:چند روز پیش مریض بودم که به مطب “دکتر زارع” مراجعه کردم که جلوی مطب جوبی به عمق یکمتر وجود دارد که تماما هم لجن،هیچ اطلاعی از این موضوع هم نداشتم پایم را بر روی یک بلوک گذاشتم که پایم تا زانو درتعفن فرو رفت و پای دیگرم هم زخم شد.

این مبلغ اعزامی از قم افزود:با خود گفتم خدایا! این مکان برای سونو گرافی است و خانم های بسیاری هم به این مکان مراجعه می کنند و اگر خدای ناکرده اتفاقی برای یک خانم باردار پیش بیاید بچه اش سِقط خواهد شد و چه کسی باید جوابگو باشد و در واقع مقصرکیست؟.

بی توجهی شهرداری گچساران! / چه کسی جوابگوست؟ 10

مشکلات درمرکز شهر

وی تصریح کرد:اگر گودالی در خیابان ایجاد بشود، آنهم شهرداری بعد از یک ماه هنوز پر نکرده و چرخ خودرویی در گودال برود و خسارت ببیند ،پس چه کسی باید خسارت بدهد؟ صد البته باید این موارد را متوجه باشیم که کار یکی و دو روز نیست ؛گوشه بازار و مرکز شهر است این اوامر را حضرت امام راحل از ما می خواستند که به درستی و شایستگی در خدمت مردم باشیم.

مردم انتظار دارند بهتر کار شود

نکونام گفت:هرچند باید به سمتی گام برداریم که زمینه جامعه برای ظهور حضرت حجت (عج)آمده شود،امروز مسئولین و توده مردم وظیفه سنگینی دارند امروز تمام کارهایی که انجام می شود اگر درست انجام بشود ،حتما یاور امام زمان (عج)خواهیم بود چرا که ولی فقیه به تنهایی نمی تواند این همه کار را انجام دهند،جاهایی مردم انتظار دارند که بهتر کار و نیز بهتر عمل شود که ان شاءالله آن سیره ای که امام راحل در این انقلاب گذاشتند،محقق شود.

تخصیص ۶۵۰ میلیون متر مکعبی آب از بخش کارون به استان
دنبال کنید

بی توجهی شهرداری گچساران! / چه کسی جوابگوست؟ 11

وی افزود:باید تابع محض و به فرمان ولی فقیه بود امروز برماست که از این انقلاب صیانت کنیم،پس مسئولین ما اگر پست و مقام خودشان را می خواهند باید از ملت حمایت کنند و ملت هم باید مسئولین را حمایت کنند تا مملکت اصلاح شود.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi