جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

موکب شهدای خیرآباد مستقر در اهواز در قاب تصویر

مواجهه مردم با سیل نشان از یک تربیت و فرهنگ متعالی از جامعه ایرانی و همچنین تجلی نوع دوستی، مشارکت و همدلی در کنار آسیب های متعدد اجتماعی، اقتصادی، روحی و روانی دارد . موکب شهدای خیرآباد گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد با جمع آوری کمک های مردمی برای تهیه و توزیع غذای گرم

اختصاصی کرونا

کد خبر : 47982
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۰

کرونا :

موکب شهدای خیرآباد مستقر در اهواز در قاب تصویر

مواجهه مردم با سیل نشان از یک تربیت و فرهنگ متعالی از جامعه ایرانی و همچنین تجلی نوع دوستی، مشارکت و همدلی در کنار آسیب های متعدد اجتماعی، اقتصادی، روحی و روانی دارد .

موکب شهدای خیرآباد گچساران در استان کهگیلویه و بویراحمد با جمع آوری کمک های مردمی برای تهیه و توزیع غذای گرم از ۲۰ فروردین ۱۳۹۸ عازم مناطق سیل زده خوزستان شد.

موکب شهدای خیرآباد از تاریخ ۲۰فروردین در منطقه شیبان اهواز مستقر شده و به مدت یک ماه در قالب سه تیم ۱۵نفره با پخت غذای گرم به سیل زدگان خوزستان خدمت رسانی می کنند.

لازم به ذکر است زنان سخت کوش این منطقه نیز با پخت نان سنتی یا همان تیری در کنار سایر اقلام جمع آوری شده کمک های خود را برای مردم سیل زده ارسال کردند.

لازم به ذکر است پس از وقوع سیل اخیر، حداقل به لحاظ انسانی و اجتماعی جامعه شاهد بازگشت به خویشتن، نوع دوستی و اخلاق فردی و اجتماعی و همچنین گذشته پرافتخار ایرانی است .

قطع نظر از آسیب های سخت افزارانه، این بازگشت به اخلاق و وجوه متعالی نرم افزارانه فرهنگ و تمدن جای بسی سپاس دارد.

چنان چه از منظر اخلاقی به مسئله نگاه شود، پیش از وقوع این حادثه مردم به لحاظ اجتماعی بسیار متفرق بوده و نوع دوستی رنگ باخته بود؛ به ملاحظات اخلاقی توجهی نمی شد و بسیاری از پیمایش ها نیز حاکی از این مسئله بود.  امروز به وضوح شاهد مناظر زیبا هستیم.

موکب شهدای خیرآباد مستقر در اهواز در قاب تصویر

موکب شهدای خیرآباد مستقر در اهواز در قاب تصویر 9 موکب شهدای خیرآباد مستقر در اهواز در قاب تصویر 10 موکب شهدای خیرآباد مستقر در اهواز در قاب تصویر 11 موکب شهدای خیرآباد مستقر در اهواز در قاب تصویر 12 موکب شهدای خیرآباد مستقر در اهواز در قاب تصویر 13 موکب شهدای خیرآباد مستقر در اهواز در قاب تصویر 14 موکب شهدای خیرآباد مستقر در اهواز در قاب تصویر 15

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi