چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

22 روش برای ایجاد بک لینک در سایت / وب سایت خود را ایجاد کنید

  از سئو سایت میگم چون احساس کردم شاید که راه ایجاد لینک بیلدینگ کم مطرح شده باشد روش های ۲,۵,۶,۹,۱۷,۱۹ کمی دقت نیاز دارد اما بقیه روش ها امن است.خیلی از دوستان سئوال میکنند که واقعا این همه سایت که در ایران رتبه دارند و از طریق بک لینک رتبه پایداری هم دراند بعضا البته در

اختصاصی کرونا

کد خبر : 47768
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۷

کرونا :

22 روش برای ایجاد بک لینک در سایت / وب سایت خود را ایجاد کنید

 

از سئو سایت میگم چون احساس کردم شاید که راه ایجاد لینک بیلدینگ کم مطرح شده باشد روش های ۲,۵,۶,۹,۱۷,۱۹ کمی دقت نیاز دارد اما بقیه روش ها امن است.خیلی از دوستان سئوال میکنند که واقعا این همه سایت که در ایران رتبه دارند و از طریق بک لینک رتبه پایداری هم دراند بعضا البته در آپدیت های اخیر پایدار بودن رتبه خیلی دشوار تر شده است و امشب شما لینک یک هستی و فردا بلند میشوی میبینی صفحه سوم گوگل هستی این نوع سایت ها فقط لینک میخرند یعنی فقط هزینه میکنند باید گفت یکی از روش های که قرار امروز در موردش صحبت کنید استفاده از لینک سایت های بزرگ خیلی وقت ها سایت ها را میبینید مطلب آن چنانی ندارد بک لینک هم نخریده است اما رتبه دارد وقتی به ما میگوییم بررسی میکنیم متوجه میشویم از روش های مختلف با گذاشتن وقت برای سایت خود لینک ایجاد کرده است بله درست است یکی از روش های که دیگران به آن کم توجه هستند پیدا کردن لینک های خوب سایت دیگه است که برخی موارد پس از یک جستجو ساده شما به یک منبع بسیار بزرگی میرسید و میبینید لینک گرفتن انقدر هم سخت نیست البته نکته اینجاست این لینک ها چقدر بدرد شما میخورد باید بررسی شود اما اگر کمی خلاق باشید سایت ها را پیدا میکنید که با همین لینک ها رشد خوبی داشته اند صرفا نباید این سایت ها در حوزه شما باشند میتوانید هر سایت مرتبط با سایت خود را پیدا کنید و از روش های مختلف لینک های آن را بررسی کنید یکی از روش های که خودم من خیلی میپسندم استفاده از خود الکسا است برای پیدا کردن بهترین لینک های یک سایت همین بررسی ها به طور گسترده نتایج خوبی را به شما میدهد نکته دوم این بخش از سئو تضمینی نیازمند صبر بسیار زیاده است اگر صبور هستید میتوانید صبر کنید لینک تاثیر بذارید وارد این روش ها شوید چون هم باید پایدار باشد هم مستمر هم کم که حالت غیر طبیعی نداشته باشد.

۱-ایجاد یک کتاب تخصصی اختصاصی:

وقتی شما یک کتاب که واقعا نیاز روز فضای مجازی ایجاد میکنید و همه احتیاج به دانلود اون کتاب دارن به طور ناخود اگاه بقیه سایت ها با ذکر منبع کتاب شما رو برای دانلود قرار میدهند که خود ذکر منبع ایجاد بک لینک است درسته سایتهای کوچک منبع نمیگذارند اما سایت های بزرگ منبع قرار میدهند حتی میتوانید کتاب خود را به تمام سایت های دانلود کتاب با ذکر منبع معرفی کنید مثلا آموزش سئو یا صفر تا صد وردپرس و به غیر از ان بازدید کننده مرتبط هم ایجاد میکند.

۲-وبلاگ وب سایت خود را ایجاد کنید:

شاید جالب باشید بدانید سایت  های باهوش با ایجاد نام خود سایت در یکی از سرویس های وبلاگ دهی و گذاشتن مطالب عادی یا ترجمه شده و لینک دادن ان به صورت نوفالو و فالو(نوفالو توصیه میشود) لینک سازی میکنند و باعث رتبه کلمات کلیدی میشوند البته اگر بتوانید یک وبلاگ قدیمی که اسم ان مرتبط با سایت شما باشد خیلی خیلی تاثیر گذارتر است.

معرفی برخی برنامه های مدیریت محتوا متداول و عمومی ( CMS )
دنبال کنید

۳-اموزش های تصویری:

از  ایجاد بک لینک شما با ایجاد اموزش های تصویری دو تکنیک را انجام میدهید اول انکه با قرار دادن ان در سایت هم ضریب بازگشت را افزایش میدهید و باعث میشوید که کاربر بیشتر در سایت شما بماند هم با قرار دادن در سرویس های معرفی کلیپ ها میتوانید با درج لینک backlinks ایجاد کنید.

۴-یک سرویس رایگان ایجاد کنید:

شما وقتی یک سرویس رایگان مورد نیاز را در سایت قرار دهید مثل دامنه رایگان شاید هزاران سایت به دامنه شما لینک دهند به عنوان دامنه رایگان, میدانید چه میشود سخاوت مند باشید تا پیشرفت کنید!!!! میتوانید برای یافتن backlinks های خود و سایت رقبا از سایت موز استفاده کنید.

۵-ارسال نظر در سئو سایت:

شاید به نظر خیلی از دوستان نظر دادن یکی از هوشمندانه ترین مراحل ایجاد backlinks باشد من خیلی از دوستان را میبینم که میگویند نظر دادن دیگر منسوخ یا اثر ان کم شده است با نوفالو شدن لینک های خارجی به مروز زمان لینک فالو بی معنی میشوند پس نظر دادن در جایی که مرتبط با موضوع سایت شماست قطعا موثر است البته ذکر این نکته جالب است که هنوز برخی از سایت ها لینک نظرات انها فالو است البته اگر نظر به صورت نوفالو بدهید از نظر سئو در صورت حذف  با مشکل عجیبی در گیر نمیشوید.!!!!

۶-پوست میهمان ایجاد بک لینک:

شاید پست مهمان مثل قبل تاثیر نداشته باشد اما بی تاثیر نیست شما با قرار دادن یک پست در سایت های قدرتمند و گذاشتن لینک به صورت نوفالو میتوانید لینک سازی کنید مواظب باشید پست کپی نباشید نه در سایت خودتان باشد نه در سایت دیگران!!!!اگر میخاوهید با backlinks بهتر اشنا شوید به مطلب بک لینک چیست رجوع کنید.

۷-محتوا قوی تولید کنید:

من بارها شده وقتی کلمه ای جستجو میکنم در صفحات اول ده سایت فقط دو سایت مطالب منحصر به فرد دارند و بقیه کپی کردند با ذکر منبع البته همیشه اینطوری نیست سعی کنید جوری مطلب تولید کنید که مطالب شما در صفحات مجازی پخش بشه محتوا خیلی در بهینه سازی سایت مهمه پس دقت کنید!!!!

۸-مصاحبه کنید:

من بارها دیده ام که سایت های خبری یا مجله های اینترنتی با مدیر یک وب سایت مصاحبه میکند و لینک سایت را در سایت خود قرار میدهد این خیلی میتواند به اعتبار سایت شما بیافزاید از سایت های خبری بخواهید با شما مصاحبه کنند

۹-انجمن های سئو:

برای انجمن ها روش های گوناگونی است اما بهترین ان داشتن تخصص است وقتی شما تخصصی دارید و همه دنبال یک مطلب خاص هستند با گذاشتن ان مطلب و لینک خود در انجمن لینک بیلدینگ انجام دهید.

۱۰-ثبت سایت در دایرکتوری ها:

سعی کنید سایت را در تعداد زیادی از دایرکتوری ها قرار دهید فقط به گوگل بسنده نکنید مثل

۱۱-نرم افزار رایگان:

شما با ایجاد یک نرم افزار یا یک برنامه اندروید رایگان میتوانید تعداد قابل توجه لینک ایجاد کنید حتی سایت های بوده اند که با یک نرم افزار و اپدیت ان به همه چیز رسیده اند

پخت انواع غذاهای محلی در مدرسه نرجس
دنبال کنید

۱۲-عکس های موثر ایجاد کنید:

خیلی از دوستان فکر میکنند تصاویر در مطالب بی تاثیرند اما باور کنید  هنوز ادمهای هستند که از کتاب ها فقط عکس های ان را میبینند و به اصطلاح بصری هستند وقتی شما عکس های منحصر به فرد ایجاد میکنید به غیر از اینکه لینک سایت را در کنار عکس درج میکنید لینک سازی به صورت خفیف ایجاد میکنید.

۱۳-لینک های edu/gov:

پیدا کردن سئو backlinks از این سایت ها کاری بسیار سختی است اما غیر ممکن نیست البته لازم بدونید گوگل به این نوع  اهمیته خوبی میده و تاثیر بیشتری نسبت به دیگر لینک ها دارد یکی از روش های جالب ثبت نام کردن در این نوع سایت ها و استفاده از نظرها فروم ها و… است.

۱۴-اینفوگرافیک ها:

استفاده از نمودار های اطلاعاتی درست است که کم تاثیر شده است اما هنوز هم میتوانید تاثیر خوبی برای لینک بیلدینگ داشته باشد.

۱۵-برند سازی کنید:

سعی کنید جوری برند بسازید که همه از سایت شما صحبت کنند و به شما لینک بدهند به موتورهای جستجو بفهمانید برند سایت من بهترین است

۱۶-شبکه های اجتماعی:

از شبکه اجتماعی خوب استفاده کنید برای لینک سازی مثل لینکد

۱۷-گرفت بک لینک از خود سایت:

گذاشتن دکمه انتشار مطالب در شبکه های اجتماعی و استفاده از شرط اشتراک گذاری برای دانلود یا فایل های خاص و….

۱۸-استفاده از پادکست:

شاید خیلی از دوستان حوصله خواند مطلب را نداشته باشند مخصوصا مطالب طولانی و علمی استفاده از یک فایل صوتی میتواند گره گشا باشد و باعث لینک سازی شود.

۱۹-از دوستانتان بخواهید شما را لینک کنند:

سعی کیند به صورت یک طرفه از دوستان خود لینک بگیرید البته نه تبادل لینک دو طرفه بلکه یک طرفه.

۲۰-لینک های داخلی:

در پایان لینک های داخلی گفته میشود اما به backlinks ربطی شاید نداشته باشد من در این مطلب این موضوع  مطرح میکنم بخاطر اینکه لینک های داخلی خود را دسته کم نگیرید اگر درست استفاده کنید از لینک های بیرونی موثر تر هستند موفق باشید.

۲۱-لینک های شکسته مفید:

یکی دیگر از روش های که میتواند مفید باشد پیدا کردن لینک های شکسته در مطالب سایت هم موضوع با خودتان و در عوض قرار گرفتن لینک شما در آن سایت البته این روش در برخی موارد بسیار دشوار است چرا که اگر شما لینک شکسته سایت را بگویید شاید به شما لینک ندهد اما در بعضی سایت ها بسیار موثر است.

۲۲-گرفتن لینک از ویکی:

یکی دیگر از روش ها مفید گرفتن لینک به عنوان منبع در سایت های ویکی است که باید شما در ابتدا اعتماد سازی کنید تا شما در لیست سیاه نروید این لینک میتواند به اعتبار سایت بسیار کمک کند و تاثیر بسیار خوبی روی رشد کلی سایت داشته باشد .

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi