چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

محموله طلاهای اهدایی مردم خوزستان به اعتاب مقدسه عراق ارسال شد

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان در این آیین گفت: این محموله به وزن یک کیلو و 822گرم شامل انواع طلاهای اهدایی بانوان خوزستانی است که به منظور کمک به بازسازی حرم های مطهر امامین عسکریین(ع)، امام علی (ع)، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و امام حسین(ع)، امام موسی کاظم (ع) و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 4741
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ تیر ۱۳۹۳ - ۲:۰۵

کرونا :

محموله طلاهای اهدایی مردم خوزستان به اعتاب مقدسه عراق ارسال شد

محموله طلاهای اهدایی مردم خوزستان به اعتاب مقدسه عراق ارسال شد 4

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان در این آیین گفت: این محموله به وزن یک کیلو و 822گرم شامل انواع طلاهای اهدایی بانوان خوزستانی است که به منظور کمک به بازسازی حرم های مطهر امامین عسکریین(ع)، امام علی (ع)، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و امام حسین(ع)، امام موسی کاظم (ع) و امام جواد(ع) به شهرهای مقدس نجف، کربلا، سامرا و کاظمین ارسال می شود.

حجت الاسلام سیدˈمحمود موسویˈ افزود: طلاهای اهدایی مردم خوزستان بدون هیچ دخل و تصرفی پس از ذوب در کارگاههای مخصوص در راستای نیت اهداکننده به مصرف خواهد رسید.

وی گفت: ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان هم اکنون پروژه عظیم طلاکاری ایوان حرم علوی، ساخت پنج در حرم امامین عسکریین(ع)، بازسازی حرم زینب (س) و حضرت رقیه(س) در سوریه را برعهده دارد؛ ضمن آنکه مشارکت در ساخت صحن بزرگ حضرت فاطمه زهرا(س) در نجف جرو برنامه های قطعی این ستاد محسوب می شود.

تاکنون ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان سه محموله طلاهای اهدایی مردم استان را برای کمک به بازسازی و طلاکاری ایوان حرم علوی به نجف ارسال کرده است.

در این راستا خوزستانی ها حدود 25 کیلوگرم طلا و 65 میلیارد ریال وجه نقدی تنها برای کمک به بازسازی ایوان حرم حضرت علی (ع) کمک کرده اند.

هزینه طلاکاری ایوان حرم علوی که از ابتدای سال 1390 آغاز شده و هم اکنون مراحل پایانی آن را می گذراند 125میلیارد ریال برآورد شده است.

646**538**1504

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبیر
محموله طلاهای اهدایی مردم خوزستان به اعتاب مقدسه عراق ارسال شد 5 newsroom@irna.ir

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi