جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

معاون مدیرعامل ایرنا بر هم افزایی رسانه ها تاکید کرد

ˈحسین رمضانیˈ روز دوشنبه در آیین معارفه رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گلستان در گرگان افزود: در حکومتی زندگی می کنیم که راستگویی، صداقت و تهمت نزدن از الگوهای اخلاقی و رفتاری آن است بنابراین رسانه های آن نیز باید با نکته سنجی و مودب بودن در این راستا گام بردارند. وی با تاکید بر

اختصاصی کرونا

کد خبر : 4692
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ تیر ۱۳۹۳ - ۲:۰۰

کرونا :

معاون مدیرعامل ایرنا بر هم افزایی رسانه ها تاکید کرد

معاون مدیرعامل ایرنا بر هم افزایی رسانه ها تاکید کرد 4

ˈحسین رمضانیˈ روز دوشنبه در آیین معارفه رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز گلستان در گرگان افزود: در حکومتی زندگی می کنیم که راستگویی، صداقت و تهمت نزدن از الگوهای اخلاقی و رفتاری آن است بنابراین رسانه های آن نیز باید با نکته سنجی و مودب بودن در این راستا گام بردارند.

وی با تاکید بر ضرورت هم افزایی رسانه ها اضافه کرد: تلاش می کنیم رقابت ها را به رفاقت های خوب تبدیل کنیم و باید تا آنجا که فرصت داریم نهایت استفاده و بهره را از شرایط موجود ببریم.

وی با بیان اینکه تلاش داریم با قدرت اجرایی بیشتری به سمت اهداف و برنامه های سازمان گام برداریم، یادآور شد: خبرگزاری جمهوری اسلامی سعی دارد تا با بهترین برنامه ریزی و تدارکات سهم و نقش خود را در پیشبرد اهداف نظام ایفا کند.

رمضانی با اشاره به ضرورت راه اندازی مدل جدید ایرنا، گفت: در این راستا در استان های کشور نیز سعی و تاکید داریم تا سایت استانی به منبع و مرجع موثق برای اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه تبدیل شود تا اعتماد و اطمینان مردم بیشتر شود.

وی ابراز داشت: وظایفی که به ایرنا به عنوان رسانه رسمی نظام واگذار شده است، متفاوت و متمایز از سایر رسانه هاست.

همچنین علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: در شرایط کنونی و با پیشرفت ارتباطات که دهکده کوچک جهانی را به خانواده جهانی تبدیل کرده است، نمی توان انسداد اطلاعاتی ایجاد کرد.

وی از خبرگزاری جمهوری اسلامی به عنوان رسانه رسمی نظام با تاثیرگذاری عمیق یاد کرد و ابراز داشت: انتظار می رود ایرنا با رسالت سنگینی که بر عهده دارد، در دوره جدید تاثیرگذاری بیشتری از خود برجای گذارد.

رییس اداره گرمیان اقلیم کردستان عراق: مشکل امنیتی درمنطقه اقلیم نیست
دنبال کنید

وی با تاکید بر نزدیکی هر چه بیشتر مسوولان با رسانه ها، اظهار داشت: همه رسانه هایی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی مشغول اطلاع رسانی هستند، از حمایت ما برخوردارند و همواره خود را حامی و پشتیبان آنها می دانیم.

وی خاطرنشان کرد: رسانه های ما باید تلاش کنند در انتشار اخبار داخلی پیش قراول باشند و واقعیات را در کوتاه ترین زمان ممکن به گوش مخاطبان برسانند تا رجوع به بنگاههای خبری غرب کمتر شود.

معاون استاندار گلستان ادامه داد: اگر اطلاع رسانی رسانه های ما شفاف نباشد و اخبار را با کم و کاستی منتقل کنیم دشمن همین اخبار را با سیاه نمایی و بعضاً بزرگنمایی به خورد جامعه ما خواهد داد.

به گزارش ایرنا، طی حکمی از سوی ˈمحمد خدادیˈ مدیر عامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ˈمحمدمهدی کرمانیˈ به عنوان رییس مرکز گلستان منصوب شد.

کرمانی که پیش از این در استانهای خراسان و سیستان و بلوچستان خدمت کرده است به مدت چهار سال رییس مرکز زاهدان بود.

ˈبهزاد طاهرپورˈ رییس سابق مرکز گلستان به افتخار بازنشستگی رسیده است.

7467/2729/ 3404

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبیر
معاون مدیرعامل ایرنا بر هم افزایی رسانه ها تاکید کرد 5 newsroom@irna.ir

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi