جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

استاندار:اشتغال وسرمایه گذاری باید در دستور کار مدیران آذربایجان غربی قرار گیرد

قربانعلی سعادت روزیکشنبه درجلسه شورای اداری آذربایجان غربی افزود : یکی از مهمترین مواردی که ازابتدای حضور خود دراستان بر آن تاکید داشتم، مدیریت بدون پول توسط مدیران است که باید در این عرصه ازهمراهی ومشارکت سرمایه داران بهره برد. وی اضافه کرد: درحال حاضر اقداماتی برای استفاده بهینه ازسرمایه گذاری سرمایه گذاران به ویژه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 4639
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۳ - ۱:۴۷

کرونا :

استاندار:اشتغال وسرمایه گذاری باید در دستور کار مدیران آذربایجان غربی قرار گیرد

استاندار:اشتغال وسرمایه گذاری باید در دستور کار مدیران آذربایجان غربی قرار گیرد 4

قربانعلی سعادت روزیکشنبه درجلسه شورای اداری آذربایجان غربی افزود : یکی از مهمترین مواردی که ازابتدای حضور خود دراستان بر آن تاکید داشتم، مدیریت بدون پول توسط مدیران است که باید در این عرصه ازهمراهی ومشارکت سرمایه داران بهره برد.

وی اضافه کرد: درحال حاضر اقداماتی برای استفاده بهینه ازسرمایه گذاری سرمایه گذاران به ویژه در حوزه راه استان صورت گرفته که این امر باید به بخش های دیگر تسری یابد.

وی اظهارکرد: فعال سازی واحدهای راکد، نیمه تمام ونیمه فعال نیز یکی دیگر ازمواردی است که باید توسط مدیران مرتبط مورد توجه قرار گیرد که این امر می تواند جایگزین اعطای مجوزهای جدید واحداث واحدهای جدید تولیدی دراستان باشد واشتغال بسیار زیادی را نیز ایجاد کند.

استاندارآذربایجان غربی ادامه داد : درصورتی که شهرک صنعتی فاز 3 ارومیه را از واحدهای تولیدی پر کنیم نزدیک به 30 هزار اشتغال جدید ایجاد می شود.

سعادت همچنین ازظرفیت موجود منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو به عنوان ظرفیتی غیرقابل چشم پوشی یاد کرد وگفت: راه اندازی فاز نخست این منطقه تجاری صنعتی نیز می تواند حدود 30 هزار اشتغال را در استان ایجاد کند که افزون بر 20 هزار اشتغال از آن را می توان از نقاطی به غیر از خود منطقه آزاد تامین کرد.

وی شاخص های توسعه آذربایجان غربی را نامناسب ارزیابی کرد و افزود: خودمان باید این وضعیت را تغییر دهیم و عزمی جدی در این خصوص مورد نیاز است.

وی با اشاره به مشی اعتدالی دولت تدبیر و امید، استفاده از تمامی گرایش ها را یکی از نمودهای این مشی عنوان کرد و ادامه داد: این دولت، روش خود را برای عزل و نصب ها دارد که امیدواریم این مشی اعتدالی بتواند زمینه توسعه استان و کشور را بیش از پیش فراهم کند.

سند چشم‌انداز جمهوری اسلامی ایران در افق 1404
دنبال کنید

در این جلسه مدیران برخی دستگاه های اجرایی آذربایجان غربی نیز به بیان گزارش هایی از وضعیت دستگاه های اجرایی خود پرداختند.

8136/581/1859

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبیر
استاندار:اشتغال وسرمایه گذاری باید در دستور کار مدیران آذربایجان غربی قرار گیرد 5 newsroom@irna.ir

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi