شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

استخدام نیروی جدید طی سال جاری کذب محض است

مدیر آبفای شهر دوگنبدان گفت که  استخدام نیروی جدید در آبفای دوگنبدان طی سال جاری کذب محض است. سید بهنام پاد با اشاره به انتشار برخی اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر جذب نیرو در آبفای دوگنبدان عنوان کرد: جا دارد که مسئولان سایت ها و صفحات مجازی، قبل از انتشار این گونه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 46387
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳

کرونا :

استخدام نیروی جدید طی سال جاری کذب محض است

مدیر آبفای شهر دوگنبدان گفت که  استخدام نیروی جدید در آبفای دوگنبدان طی سال جاری کذب محض است.

سید بهنام پاد با اشاره به انتشار برخی اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر جذب نیرو در آبفای دوگنبدان عنوان کرد: جا دارد که مسئولان سایت ها و صفحات مجازی، قبل از انتشار این گونه اخبار نسبت به صحت سنجی گزارشات دریافتی اقدام و سپس خبر را منتشر نمایند.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری دوگنبدان افزود: در سال جاری تا کنون هیچ نیروی رسمی، قراردادی، مدت معین و تامین نیروی انسانی در آب و فاضلاب دوگنبدان بکار گرفته نشده است.

وی با بیان اینکه جذب نیروی جدید طی سال اخیر در آبفای دوگنبدان از اساس کذب است،تصریح کرد: بدیهی است اگر پیمانکار بهره برداری تاسیسات آب و فاضلاب، با توجه به نیاز خود برای انجام قرارداد مربوطه با آبفای استان، از نیرویی به صورت موقت و یک ساله استفاده می نماید ، هیچ گونه ارتباط کاری و استخدامی با آبفای دوگنبدان ندارد.

پاد با اشاره به اینکه در بخش دیگری از این خبر خلاف واقع از عدم پرداخت مطالبات و مزایای معوقه کارکنان آبفا در یک ‌سال اخیر را عنوان نموده است، گفت: این موضوع هیچ گونه صحت و سقمی ندارد کما اینکه طی سه سال اخیر به رغم مشکلات اقتصادی و تاخیر در پرداخت به موقع هزینه قبوض آب و فاضلاب توسط برخی مشترکین، حقوق کارکنان آبفای استان در ۲۲ تا ۲۹ هر ماه پرداخت می شود که این موضوع خود علاوه بر آنکه بی نظیر بوده، رضایت کارکنان را در این زمینه به دنبال داشته است.

اختلاس ۱۰ میلیاردی در بانک تجارت/  رفع تصرف ۸۹ هکتار در گچساران
دنبال کنید

مدیر امور آب و فاضلاب دوگنبدان خاطرنشان کرد: با توجه به حجم بالای بیکاری در جامعه، انتشار این گونه اخبار مغرضانه و به دور از واقعیت موجب تشویش اذهان عمومی و بی اعتمادی شهروندان به مسئولان و خدمتگزاران نظام خواهد شد و به همین دلیل امور آبفای دوگنبدان در صورت تکرار این موارد، نسبت به به پیگیری قضایی عاملان انتشار آن اقدام خواهد کرد.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi