یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

یک فرمانده سپاه :بسیج اساتید نقش مهمی در جلوگیری از تهاجم فکری و فرهنگی دارد

سردار عابدین خرم روز یکشنبه در همایش بسیج اساتید دانشگاه های آذربایجان غربی افزود: اساتید بهتر از دیگران به هجمه های دشمنان در فضای دانشگاهی آگاهی دارند و مقام معظم رهبری نیز بیش از 10 سال است که می گویند عظمت و اقتدار کشور اسلامی در گرو سه مطلب است که شامل اقتصاد، فرهنگ و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 4638
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ تیر ۱۳۹۳ - ۱:۴۷

کرونا :

یک فرمانده سپاه :بسیج اساتید نقش مهمی در جلوگیری از تهاجم فکری و فرهنگی دارد

یک فرمانده سپاه :بسیج اساتید نقش مهمی در جلوگیری از تهاجم فکری و فرهنگی دارد 4

سردار عابدین خرم روز یکشنبه در همایش بسیج اساتید دانشگاه های آذربایجان غربی افزود: اساتید بهتر از دیگران به هجمه های دشمنان در فضای دانشگاهی آگاهی دارند و مقام معظم رهبری نیز بیش از 10 سال است که می گویند عظمت و اقتدار کشور اسلامی در گرو سه مطلب است که شامل اقتصاد، فرهنگ و دانش می باشد.

وی گفت: بنای اقتصادی که می خواهد متکی بر توانمندی های خود باشد باید با آموزه های دینی اسلامی و فرهنگی آمیخته شود.

سردار خرم با اشاره به مسایل فرهنگی و دانش نیز گفت: هم اکنون با بسیاری پدیده های نوظهور عرفانی و غیره در سطح کشور مواجه هستیم که بسیج اساتید با توجه به ارتباط با دانشگاه و جوانان بیشتر در بطن این مسایل قرار دارند.

وی اضافه کرد: امروز نیازمند یک تفکر جهادی هستیم تا به مقابله با این مسایل و توطئه های نرم دشمنان بپردازیم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اظهار کرد: امروز بسیاری از افراد دین و مسایل دینی را محدود به درون خانواده ها و شخصی عنوان می کنند ولی ما می گوییم شریعت اسلامی می تواند بسیاری از چیزها را بسازد و دین محدود به خانواده ها نیست.

وی ادامه داد: امروز ماهواره به عنوان تهدیدی مهم مطرح است که در دانشگاهها و مدارس این تهدیدات بیشتر از هر جای دیگری دیده می شود و اگر می خواهیم فضای دانشگاه تغییر کند این توانمندی برای تغییر در اساتید ما وجود دارد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: امروز عده ای در صددند تا عملیات تروریستی که در جهان اسلام اتفاق می افتد را به جای تفکر جهاد و شهادت طلبی، تحجر و عقب افتادگی فکری را به جای اسلام گرایی و جهاد، خشونت را به جای اسلام جایگزین، تلقی و تبلیغ کنند ولی در هیچ جای اسلام این خشونت وجود ندارد.

نماینده گچساران و باشت از مردم چه چیزی خواست؟!
دنبال کنید

وی اضافه کرد: هم اکنون در تلاش هستند تا قومیت گرایی و قبیله گرایی جای اسلام گرایی و امت گرایی و سکولاریزم را به جای علم گرایی جایگزین کنند.

سردار خرم گفت: اساتید نباید اجازه حرکت به جریانهای غیر دینی و غیر اسلامی و غیر ملی بدهند زیرا این افراد در روزهای سخت در میدان نیستند.

این مراسم به مناسبت فرا رسیدن روز بسیج اساتید و سالروز شهادت دکتر چمران در کانون بسیج جوانان آذربایجان غربی با حضور اعضای بسیج اساتید استان برگزار شد.

7125/581 ** 1917

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبیر
یک فرمانده سپاه :بسیج اساتید نقش مهمی در جلوگیری از تهاجم فکری و فرهنگی دارد 5 newsroom@irna.ir

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi