جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

دیدار فرمانده سپاه ناحیه گچساران با خانواده شهداء + تصاویر

  همزمان با گرامیداشت هفته بسیج جمعی از کارکنان سپاه ناحیه گچساران با سه خانواده شهید این شهرستان دیدار و از صبر و شکیبایی آنان تجلیل کردند. سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب،فرمانده سپاه ناحیه گچساران در حاشیه این دیدارها و در گفت و گوی اظهار کرد: شهداء از جان و همه هستی خود گذشتند

اختصاصی کرونا

کد خبر : 45799
تاریخ انتشار : شنبه ۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴

کرونا :

دیدار فرمانده سپاه ناحیه گچساران با خانواده شهداء + تصاویر

 

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج جمعی از کارکنان سپاه ناحیه گچساران با سه خانواده شهید این شهرستان دیدار و از صبر و شکیبایی آنان تجلیل کردند.

سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب،فرمانده سپاه ناحیه گچساران در حاشیه این دیدارها و در گفت و گوی اظهار کرد: شهداء از جان و همه هستی خود گذشتند تا آرامش و امنیت را برای ما به ارمغان بیاورند، امروز اقتدار و صلابت نظام اسلامی مدیون رشادت ها و حماسه آفرینی شهداء و ایثارگران است، عزیزانی که از همه تعلقات مادی گذشتند و به مقام وا لای شهادت نائل آمدند.

وی افزود: جان فشانی و از خود گذشتگی شهداء مهمترین عامل تداوم انقلاب اسلامی است ،بنابراین همه و همه و نیز ملت بزرگ ایران اسلامی باید قدردان خون شهداء و فداکاری ایثارگران باشیم ، باید توجه داشت که تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه حاکم باشد هیچ دشمنی فکر تجاوز و تعدی به این مملکت را نخواهد داشت.

 

نورایی نسب تصریح کرد:خانواده های شهداء با تقدیم بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و اسلام، کاری ستودنی و ارزشمند انجام دادند که مدال افتخار آنها بر تاریخ روشن انقلاب اسلامی تا همیشه ابد خواهد درخشید.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد:ان شاء الله بتوانیم آرمان ها و اهداف شهداء را سرلوحه کارها و برنامه های خود قرار داده و نیز وظایف خود را در راستای خدمت رسانی به خانواده معظم شهداء و ایثارگران به نحو شایسته ای انجام دهیم تا در پیشگاه خداوند و نزد مردم شرمنده و مدیون خون شهداء نباشیم.

تکریم خانواده شهدا وظیفه تمام مردم و مسئولان است
دنبال کنید

گفتنی است در این آیین که رئیس بسیج رسانه شهرستان گچساران هم حضور داشت با سه خانواده شهید والامقام؛ مسعود صابری پور،محمد مظاهری و شرمت الله فاطمی دیدار شد.

دیدار فرمانده سپاه ناحیه گچساران با خانواده شهداء + تصاویر 6 دیدار فرمانده سپاه ناحیه گچساران با خانواده شهداء + تصاویر 7 دیدار فرمانده سپاه ناحیه گچساران با خانواده شهداء + تصاویر 8 دیدار فرمانده سپاه ناحیه گچساران با خانواده شهداء + تصاویر 9

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi