جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اولین دوره سمینار آموزشی بوم کسب و کار در گچساران برگزار شد+تصاویر

اولین دوره سمینار آموزشی بوم کسب و کار در سالن جلسات فنی حرفه ای شهرستان گچساران با همت دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کهگیلویه احمد مرکز علمی کاربردی یک برگزار شد و در این سمینار خانم فاطمه علم زاده مدرس این دوره بود. سیده سکینه قاضی فر رئیس مرکز علمی  کاربردی یک گفت: با توجه

اختصاصی کرونا

کد خبر : 45646
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶

کرونا :

اولین دوره سمینار آموزشی بوم کسب و کار در گچساران برگزار شد+تصاویر

اولین دوره سمینار آموزشی بوم کسب و کار در سالن جلسات فنی حرفه ای شهرستان گچساران با همت دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کهگیلویه احمد مرکز علمی کاربردی یک برگزار شد و در این سمینار خانم فاطمه علم زاده مدرس این دوره بود.

سیده سکینه قاضی فر رئیس مرکز علمی  کاربردی یک گفت: با توجه به اینکه از ۶ ماه گذشته این مجوز را وزارت علوم به مرکز علمی کاربردی داده تا این دوره در اینجا برگزار شود برای خانم علم زاده به عنوان مدیر مرکز ابلاغ زدیم و نزدیک به یک ماه است که شروع به کار کردند .همچنین در هفته گذشته با مدیران ادارات جلساتی داشتیم که همایش‌هایی برگزار کنیم.

سیده سکینه قاضی فر افزود: سمینار امروز با حضور افرادی که کارآفرین و یا ایده کوچکی و بزرگی داشتند و منجر به ایجاد شغل برای خود و دیگران می‌شدند و افرادی که اطلاعاتی در این مورد نداشتند برگزار شد در چنین سمینارهایی همه افراد از کارمندان ،دانشمندان  و مدیران میتوانند شرکت کنند.

رئیس مرکز علمی  کاربردی یک بیان کرد : این سمینار گام خوبی بود که در روزهای آینده مشخص می شود که افرادی ایده داشتند و نمی توانستند این ایده را چگونه به مرحله ظهور برسانند نشان خواهند داد این سمینار چقدر تاثیر گذار است .

وی گفت: خانم فاطمه علم زاده در این مرکز به عنوان مشاور فعال هستند و افرادی که اختراعات و ایده هایی دارند می‌توانند به وی مراجعه نمایند و همچنین مرکز علمی و کاربردی به عنوان حمایت کننده از لحاظ خاص بند می‌آورد.

در این سمینار آقای سید ظهیر الدین پورالحسینی رئیس  قبلی آموزش و پرورش گچساران به ارائه یکی از ایده های مهم در آموزش و پرورش گچساران که به تازگی اجرایی شده بود پرداخت و نقاط قوت آن را مورد بررسی قرار داد.

فوتسال از جنس جنگ دو برادر
دنبال کنید

اولین دوره سمینار آموزشی بوم کسب و کار در گچساران برگزار شد+تصاویر 20 اولین دوره سمینار آموزشی بوم کسب و کار در گچساران برگزار شد+تصاویر 21 اولین دوره سمینار آموزشی بوم کسب و کار در گچساران برگزار شد+تصاویر 22 اولین دوره سمینار آموزشی بوم کسب و کار در گچساران برگزار شد+تصاویر 23 اولین دوره سمینار آموزشی بوم کسب و کار در گچساران برگزار شد+تصاویر 24 اولین دوره سمینار آموزشی بوم کسب و کار در گچساران برگزار شد+تصاویر 25 اولین دوره سمینار آموزشی بوم کسب و کار در گچساران برگزار شد+تصاویر 26 اولین دوره سمینار آموزشی بوم کسب و کار در گچساران برگزار شد+تصاویر 27 اولین دوره سمینار آموزشی بوم کسب و کار در گچساران برگزار شد+تصاویر 28 اولین دوره سمینار آموزشی بوم کسب و کار در گچساران برگزار شد+تصاویر 29 اولین دوره سمینار آموزشی بوم کسب و کار در گچساران برگزار شد+تصاویر 30 اولین دوره سمینار آموزشی بوم کسب و کار در گچساران برگزار شد+تصاویر 31 اولین دوره سمینار آموزشی بوم کسب و کار در گچساران برگزار شد+تصاویر 32 اولین دوره سمینار آموزشی بوم کسب و کار در گچساران برگزار شد+تصاویر 33 اولین دوره سمینار آموزشی بوم کسب و کار در گچساران برگزار شد+تصاویر 34 اولین دوره سمینار آموزشی بوم کسب و کار در گچساران برگزار شد+تصاویر 35 اولین دوره سمینار آموزشی بوم کسب و کار در گچساران برگزار شد+تصاویر 36 اولین دوره سمینار آموزشی بوم کسب و کار در گچساران برگزار شد+تصاویر 37

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شهروند یکشنبه , 20 آبان 1397 - 22:57

درود به مهندس پورالحسینی خالق ایده های نو و تشکر فراوان بخاطر برگزاری این سمینار عالی

فرهنگي یکشنبه , 20 آبان 1397 - 22:59

پورالحسینی هرجا باشه میدرخشه.نخبه کشی. متاسفم. کمال تشکر را دارم از مهندس پورالحسینی بخاطر این همه توانمندی.

گچساران یکشنبه , 20 آبان 1397 - 23:03

یعنی ما توی استانمون فقط یه مدیر نخبه و کارآمد و عالم در فناوری اطلاعات داشتیم. اون هم از سر …..درآوردید. حداقل به فکر آینده فرزندانمان میبودید. موفق باشی نخبه کشوری

گچساران دوشنبه , 21 آبان 1397 - 0:44

درود بر سیدظهیرالدین پورالحسینی

گچسارانیها دوشنبه , 21 آبان 1397 - 11:23

هر جا که کار نیک است ، نام پورالحسینی میدرخشد

logo-samandehi