جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

سوگواری اربعین حسینی در کلینیک ترک اعتیاد مهر در سربیشه گچساران+تصاویر

خانواده‌های این افراد اکثرا از خانواده های فقیر هستند که نمی‌توانند از تامین مخارج آنها برآیند و بعضاً در خرج های خانواده خود مانده اند.

وی از مسئولان و خیرین خواست تا به هر روشی که جایز می دانند به این افراد کمک کنند و خانواده های آنها را مورد لطف و محبت خود قرار دهند.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 45438
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶

کرونا :

سوگواری اربعین حسینی در کلینیک ترک اعتیاد مهر در سربیشه گچساران+تصاویر

در این مراسم حشمت الله حبیبی معاونت توسعه و پیشگیری بهزیستی گچساران و مداح امیر حبیب پور و شیخ رامین پارسا حضور داشت.

مسئول کلینیک مهر که در روستای سربیشه از توابع گچساران واقع شده است گفت : در این مرکز بیش از هزار معتاد مواد مخدر بازپروری شده است و با این وجود مشکلات زیادی داریم.

وی گفت: خانواده‌های این افراد اکثرا از خانواده های فقیر هستند که نمی‌توانند از تامین مخارج آنها برآیند و بعضاً در خرج های خانواده خود مانده اند.

وی از مسئولان و خیرین خواست تا به هر روشی که جایز می دانند به این افراد کمک کنند و خانواده های آنها را مورد لطف و محبت خود قرار دهند.

در این مراسم یکی از پیشکسوتان ورزشی که به تازگی از دام اعتیاد رهایی یافته بود به ایراد سخن پرداخت و همه را به سوی امام حسین و نجات از این منجلاب اعتیاد دعوت کرد.

در ادامه شیخ رامین پارسا به ایراد سخن پرداخت و از شخصیت امام حسین و خوبی های اربعین حسینی گفت و حضار را دعوت کرد تا با خلوص نیت خود را در مسیر اربعین حسینی ببینند تا بتوانند از سختی های زندگی به سلامت بیرون بیایند.

در پایان این مراسم امیر حبیب پور به مداحی پرداخت و در سوگ سالار شهیدان مداحی کرد و همه را در غم و اندوه فرو برد.

سخنران شیخ رامین پارسا را از لینک زیر دانلود کنید؛

دانلود سخنرانی کامل شیخ رامین پارسا 

تصاویر؛

سوگواری اربعین حسینی در کلینیک ترک اعتیاد مهر در سربیشه گچساران+تصاویر 1 سوگواری اربعین حسینی در کلینیک ترک اعتیاد مهر در سربیشه گچساران+تصاویر 2 سوگواری اربعین حسینی در کلینیک ترک اعتیاد مهر در سربیشه گچساران+تصاویر 3 سوگواری اربعین حسینی در کلینیک ترک اعتیاد مهر در سربیشه گچساران+تصاویر 4 سوگواری اربعین حسینی در کلینیک ترک اعتیاد مهر در سربیشه گچساران+تصاویر 5 سوگواری اربعین حسینی در کلینیک ترک اعتیاد مهر در سربیشه گچساران+تصاویر 6 سوگواری اربعین حسینی در کلینیک ترک اعتیاد مهر در سربیشه گچساران+تصاویر 7 سوگواری اربعین حسینی در کلینیک ترک اعتیاد مهر در سربیشه گچساران+تصاویر 8 سوگواری اربعین حسینی در کلینیک ترک اعتیاد مهر در سربیشه گچساران+تصاویر 9 سوگواری اربعین حسینی در کلینیک ترک اعتیاد مهر در سربیشه گچساران+تصاویر 10 سوگواری اربعین حسینی در کلینیک ترک اعتیاد مهر در سربیشه گچساران+تصاویر 11 سوگواری اربعین حسینی در کلینیک ترک اعتیاد مهر در سربیشه گچساران+تصاویر 12 سوگواری اربعین حسینی در کلینیک ترک اعتیاد مهر در سربیشه گچساران+تصاویر 13 سوگواری اربعین حسینی در کلینیک ترک اعتیاد مهر در سربیشه گچساران+تصاویر 14 سوگواری اربعین حسینی در کلینیک ترک اعتیاد مهر در سربیشه گچساران+تصاویر 15 سوگواری اربعین حسینی در کلینیک ترک اعتیاد مهر در سربیشه گچساران+تصاویر 16 سوگواری اربعین حسینی در کلینیک ترک اعتیاد مهر در سربیشه گچساران+تصاویر 17

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi