چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

کارگاه آموزشی ازدواج در سطح باشت برگزار شد

کارگاه آموزشی «مشاوره آگاهی و مهارت‌های قبل و بعد از ازدواج» به همت اداره ورزش و جوانان و با همکاری آموزش و پرورش برگزار شد. مهدی عسکری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت گفت: پیشگیری از آسیب‌های فردی و اجتماعی، ارتقای سطح روان و کسب مهارت‌های زندگی و همچنین برای افزایش حس تعهد و مسئولیت‌

اختصاصی کرونا

کد خبر : 44852
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵

کرونا :

کارگاه آموزشی ازدواج در سطح باشت برگزار شد

کارگاه آموزشی «مشاوره آگاهی و مهارت‌های قبل و بعد از ازدواج» به همت اداره ورزش و جوانان و با همکاری آموزش و پرورش برگزار شد.

مهدی عسکری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت گفت: پیشگیری از آسیب‌های فردی و اجتماعی، ارتقای سطح روان و کسب مهارت‌های زندگی و همچنین برای افزایش حس تعهد و مسئولیت‌ پذیری مستعدان‌ برتر از مهمترین اهداف این کارگاه است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت افزود : در این کارگاه سرفصل‌هایی مانند: تعیین هدف از زندگی #زناشویی، اولویت‌ گذاری‌ ها در زندگی زناشویی، سطح #انتظار، #باورها و #تصورات،  مهارت‌های #ارتباطی، #آگاهی، شناخت و توجه به #نیازهای اساسی، نحوۀ #واکنش به مشکلات و روش حل‌ #مسأله، مهارت انتخاب همسر و ملاک‌های ان تدریس می‌شود.

عسکری همچنین افزود : یک جوان نیازهای روانی متعددی دارد، لذا با درک منطقی و شناخت ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود، می‌تواند به درک نیازهای فرد دیگری نیز پاسخ دهد، یا با شناخت بهتر به انتخاب صحیح برسد.

رئیس اداره ورزش و جوانان باشت با اشاره به مقوله همسر یابی گفت: برای آموزش جوانان و اطلاع رسانی در مقوله همسرگزینی، انتخاب آگاهانه و صحیح، نیاز به شناخت مشکلات جوانان داریم، بسیاری از افرادی که آموزش‌های ازدواج را دریافت می‌کنند، اذعان دارند، بسیاری از این مطالب را قبلا نمی‌دانستند. بنابراین با افزایش سطح آگاهی جوانان می‌توان بینش آنها را نسبت به ازدواج تغییر داد.

وی افزود : برگزاری کارگاه‌های آموزشی قبل از ازدواج موثر است و اینگونه اقدامات لازم است، اما کافی نیست. در واقع این اقدامات از آن حیث که بسیاری از زوجین که مشکلات مالی و شغلی نداشتند، در انتخاب زوج موفق عمل نکرده و در مدت زمان کوتاهی زندگی‌شان به طلاق انجامیده است لازم است. لذا ارائه اطلاعات کافی در خصوص همسرگزینی صحیح و ترغیب جوانان به ازدواج سالم، در صورت تامین مالی آنان، می‌تواند ازدواج موفق‌تری را رقم بزند.

پیام تبریک مسئولان باشت به مناسبت روز خبرنگار+تصاویر
دنبال کنید

عسکری در پایان گفت: در طول سه ماه گذشته سه کارگاه آموزشی ازدواج در سطح شهرستان باشت برگزار شده است.

کارگاه آموزشی ازدواج در سطح باشت برگزار شد 8 کارگاه آموزشی ازدواج در سطح باشت برگزار شد 9 کارگاه آموزشی ازدواج در سطح باشت برگزار شد 10 کارگاه آموزشی ازدواج در سطح باشت برگزار شد 11 کارگاه آموزشی ازدواج در سطح باشت برگزار شد 12 کارگاه آموزشی ازدواج در سطح باشت برگزار شد 13

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi