پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ

فرمانده نیروی انتظامی گچساران از عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ خبر داد و خاطرنشان کرد: شهروندان باید یاری گر پلیس در تامین امنیت جامعه بوده و اخبار و گزارشات خود پیرامون فعالیت قاچاقچیان را از طریق ۱۱۰ به نیروی انتظامی اطلاع دهند تا در کوتاه ترین زمان ممکن اقدامات لازم به عمل آید.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 43388
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۹:۲۵

کرونا :

برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ

سید محمد موسوی امروز در جمع خبرنگاران از کشف ۲۱۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر طی دو ماه ابتدای سالجاری در محورهای ارتباطی این شهرستان خبر داد.

 فرمانده نیروی انتظامی گچساران با بیان اینکه این نوع  مواد مخدر مکشوفه  توسط ماموران مبارزه با مواد مخدر شامل تریاک، هروئین، شیشه و حشیش بوده است، گفت: در این زمینه ۲۴ خودروی سبک و سنگین توقیف و به پارکینگ منتقل  و متخلفان به مراجع قضایی ارجاع داده شد.
موسوی در ادامه به طرح پاکسازی محلاتی که آلوده هستند، عنوان کرد:   همچنین در  این  از ابتدای سالجاری تا کنون بیش از ۱۲ کیلو ۷۰۰ گرم انواع مواد مخدر در این شهرستان از مناطق آسیب پذیر و آلوده کشف شد.
وی  بیان کرد: در این زمینه ۳۲ نفر معتاد و خرده فروش دستگیر و متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
موسوی از عزم جدی پلیس در برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ خبر داد و خاطرنشان کرد: شهروندان باید یاری گر پلیس در تامین امنیت جامعه بوده و اخبار و گزارشات خود پیرامون فعالیت قاچاقچیان را از طریق ۱۱۰ به نیروی انتظامی اطلاع دهند تا در کوتاه ترین زمان ممکن اقدامات لازم به عمل آید.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi