جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

نگذاریم آثار شهید مطهری به فراموشی سپرده شود

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:کل اعتبارات عمرانی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ۸ میلیارد تومان بوده که از این میزان یک میلیارد به گچساران تعلق داشته است‌. وی افزود: اعتبارات عمرانی آموزش و پرورش گچساران از محل نفت ۱۱ میلیارد تومان بوده که با یک

اختصاصی کرونا

کد خبر : 43078
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۹

کرونا :

نگذاریم آثار شهید مطهری به فراموشی سپرده شود

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت:کل اعتبارات عمرانی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ۸ میلیارد تومان بوده که از این میزان یک میلیارد به گچساران تعلق داشته است‌.
وی افزود: اعتبارات عمرانی آموزش و پرورش گچساران از محل نفت ۱۱ میلیارد تومان بوده که با یک میلیارد اعتبار استانی به ۱۲ میلیارد تومان می باشد.

سید ظهیرالدین پورالحسینی در ادامه گفت:اگر کسی تخصصی ندارد و در جایی نشسته است شایسته است آنجا را رها کند و به دیگران بسپارد.
نگذاریم آثار شهید مطهری به فراموشی سپرده شود.
وی به برنامه های  هفته بزرگداشت مقام معلم اشاره کرد و از  برنامه هایی همچون سخنرانی در مصلی و دیدار کارکنان اداری با امام جمعه، همایش ، دیدار با امام جمعه و خانواده شهدا ،رونمایی از کتاب مکتوب ، مسابقات فرهنگی و هنری ، غبارروبی و پیاده روی و آزمون ضمن خدمت خبرداد.

 

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گچساران خاطرنشان کرد:یک کلاس هوشمند بین ۷ تا ۱۰ میلیون تومان هزینه دارد.وی به اولویت نیازمندی ها اشاره کرد و افزود:امسال ۳۰ تا ۴۰ درصئ نیازهای سرمایشی دانش آموزان را حل می کنیم و به ۱۵۰۰کولر برای مدارس گچساران نیاز داریم و ما ۱۵ واحد آموزشی در سطح شهر داریم که در شیفت مخالف تشکیل میشود ولی در روستاها به دلیل مهاجرت مشکل چندانی نداریم مگر در روستاهای معادل پذیر چهار بیشه پشه کان امام زاده جعفر ناصر آباد و تلخاب شیرین که الان هم در حال تعریف پروژه در این روستا ها می باشیم.

مدیر آموزش و پرورش گچساران: رکود سرانه مطالعه در بین دانش آموزان جدی است
دنبال کنید

در ادامه سیدظهیرالدین پورالحسینی در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال خبرآوران مبنی بر احتمال انتصاب وی به عنوان فرماندار گچساران اظهار کرد: آقای رحیمی از فرمانداران موفق استان بوده و من این مسائل رو از طریق رسانه ها شنیده ام.

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi