شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

بازرس یک سازمان خیریه مردم نهاد:200 هزار نفر را زیر پوشش داریم

صادق اسدخانی ، شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:موسسه مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه ها با 160 شعبه به عنوان بزرگترین خیریه غیر دولتی در کشور مشغول به فعالیت است. وی بیان کرد: خیرین کشور در سال گذشته 300 میلیارد ریال به این سازمان مردم نهاد کمک نقدی و غیر نقدی کردند. اسد

اختصاصی کرونا

کد خبر : 4219
تاریخ انتشار : شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۲

کرونا :

بازرس یک سازمان خیریه مردم نهاد:200 هزار نفر را زیر پوشش داریم

بازرس یک سازمان خیریه مردم نهاد:200 هزار نفر را زیر پوشش داریم 3

صادق اسدخانی ، شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:موسسه مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه ها با 160 شعبه به عنوان بزرگترین خیریه غیر دولتی در کشور مشغول به فعالیت است.

وی بیان کرد: خیرین کشور در سال گذشته 300 میلیارد ریال به این سازمان مردم نهاد کمک نقدی و غیر نقدی کردند.

اسد خانی اظهار کرد:شناسایی نوع نیازمندی ها و محرومیت های موجود در مناطق گوناگون کشور، ایجاد تسهیلات در امر ازدواج جوانان، کمک به رفع مشکلات معیشتی، درمانی و تحصیلی افراد نیازمند اعم از تهیه و تامین مواد غذایی، پوشاک و مسکن از مهمترین اهداف این موسسه مردم نهاد است.

وی گفت:همچنین کمک به تامین هزینه های درمانی نیازمندان ، هم افزایی و همکاری با سایر موسسه های دولتی وغیر دولتی فعال در امر خدمت رسانی به نیازمندان، از دیگر اهداف مهم این موسسه مردم نهاد به شمار می آید.

اسد خانی ، زمان تاسس سازمان مردم نهاد خیریه آبشار عاطفه ها کشور را سال 1380 اعلام کرد و گفت:این موسسه شامل واحد مشارکت های مردمی، واحد مددکاری، بهداشت و درمان، حسابداری، کاریابی و اشتغال، روابط عمومی و فرهنگی و جهیزیه است.

وی با اشاره به لزوم انجام فعالیت های مردمی در زمینه فقرزدایی در جامعه، افزود: برای کاهش و یا رفع این پدیده شوم در جامعه باید بیش از پیش تلاش کرد.ک/3

7461/671

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبیر
newsroom@irna.ir

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi