پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

وظیفه اعضای شورای شهر نظار ت برعملکرد شهردار است

وظیفه اعضای شورای شهر نظار ت برعملکرد شهردار است وخوشبختانه تاکنون مجموعه شهرداری واینجانب بهترین همکاری وتعامل را با اعضای شورای شهر داشته ودرآینده هم از خردجمعی ورهنمود های  آنان بیش از پیش استفاده خواهیم کرد.

اختصاصی کرونا

کد خبر : 41455
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵

کرونا :

وظیفه اعضای شورای شهر نظار ت برعملکرد شهردار است

در این نشست سه ساعته مسعود ظفری  ضمن خوش آمد گوئی و تقدیر از زحمت کشان عرصه خبر به تشریح عملکرد  پروژه های عمده  عمرانی ، فرهنگی و خدماتی  ازبدو ورود خود به شهرداری شهرستان گچساران  پرداخت.

مسعود ظفری شهردار شهرستان گچساران در این جلسه با ابراز خشنودی نسبت به دیدار با خبرنگاران اظهار نمود:از بدو ورود به شهرداری شهرستان گچساران سعی کردم خودرا در حوزه فعالیت وخدمت رسانی به مردم شریف این شهر وقف کنم ودراین راه روز، شب وحتی فاصله ای چشمگیرحفظ کرده ام تا به بتوانم بیش از پیش در خدمت شهروندانم برای تحقق وعده های خود به مردم و اعضای محترم شورا عمل نمایم.

وی در ادامه گفت : همراهی مجموعه شهرداری  وجامعه خبری برای فراهم کردن بسترهای توسعه شهری از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی در پاسخ به سئوالی که “چندی پیش در یکی از سایت ها ی محلی مدعی شده بودید که اعضای شورای شهرستان گچساران پس از آنکه منافع خودرا در مقابل شهردار از دست رفته دیده اند، ساز مخالفت با شهردار را کوک کرده اند “بیان داشت:اعضای شورای شهرستان گچساران همگی از دلسوز ترین وکارآمدترین ترین شخصیت هایی هستند که بنده افتخار همکاری با این عزیزان را دارم وهرگونه خبری را دراین خصوص به صراحت  تکذیب می شود.

وی در ادامه افزود:وظیفه اعضای شورای شهر نظار ت برعملکرد شهردار است وخوشبختانه تاکنون مجموعه شهرداری واینجانب بهترین همکاری وتعامل را با اعضای شورای شهر داشته ودرآینده هم از خردجمعی ورهنمود های  آنان بیش از پیش استفاده خواهیم کرد.

وی در پاسخ به نشر خبرها در محدود سایت ها وشبکه های مجازی به نام شهردارگچساران  گفت:اینجانب به صراحت خدمت شما عرض می نمایم هر سخن ونقل قولی از اینجانب درهرسایت وخبرگزاری وشبکه های مجازی تا کنون منتشرشده است،  صحت نداشته وبا صراحت خدمت همه عرض میکنم سخنانی که چندی پیش درخصوص ادعای منفعت طلبی اعضای خادم وتلاشگر شورای شهر گچساران در سایت ها بیان شده است شیطنت رسانه ای بود وبا روحیه هیچکدام از اعضای شورای این شهر همخوانی ندارد.

ایجاد تضاد اعتقادی وطایفه ای وترویج ضدهنجارها به دور از اخلاق رسانه ای است
دنبال کنید

وی تصریح کرد:ارتباط  ما با اعضای شورا بسیار شفاف و رو به جلو می باشد ودرروزها وماه های  آینده تحولات بنیادین همکاری اعضای محترم شورا با شهرداری این شهر را در استخوان بندی شهرستان گچساران خواهید دید.

یادآور می شود درپایان این نشست خبری شهردار گچساران با اهدای لوح سپاس وهدایایی از خبرنگاران  تجلیل بعمل آوردند.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi