پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

زنگ کتاب خوانی کارکنان دولت در چهارمحال وبختیاری

به گزارش روابط عمومی انجمن کتابخانه های عمومی چهارمحال وبختیاری، خدابخش مرادی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال وبختیاری در نشست انجمن کتابخانه های استان گفت:با دستور استاندار در هفته، یک ساعت زنگ ˈخوانش کتابˈ برای کارمندان در نظر گرفته شده و در پایان هفته، جلسه نقد و بررسی کتاب برگزار می شود. وی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 4039
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۹:۴۵

کرونا :

زنگ کتاب خوانی کارکنان دولت در چهارمحال وبختیاری

زنگ کتاب خوانی کارکنان دولت در چهارمحال وبختیاری 4

به گزارش روابط عمومی انجمن کتابخانه های عمومی چهارمحال وبختیاری، خدابخش مرادی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال وبختیاری در نشست انجمن کتابخانه های استان گفت:با دستور استاندار در هفته، یک ساعت زنگ ˈخوانش کتابˈ برای کارمندان در نظر گرفته شده و در پایان هفته، جلسه نقد و بررسی کتاب برگزار می شود.

وی شعار امسال در حوزه کتاب و کتابخوانی را ˈهر شهروند، هفته ای یک کتابˈ اعلام کرد و گفت: با ترویج این شعار بایستی انگیزه مطالعه و کتابخوانی را در مردم ایجاد کنیم .

مرادی با تاکید بر نهادینه سازی فرهنگ کتابخوانی از دوران کودکی گفت: هم اکنون 95 درصد کتابخانه های استان دارای بخش کودک است و ضروری است تا کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره کل کتابخانه های عمومی استان با عقد تفاهم نامه در این بخش همکاری بیشتری داشته باشند.

چهارمحال وبختیاری از استان های فعال در شبکه کتابخوانان حرفه ای است و تعدادی از کتابخانه ها و کتابداران این استان تا کنون به عنوان برگزیده در سطح ملی انتخاب شده اند.

/558/

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبیر
زنگ کتاب خوانی کارکنان دولت در چهارمحال وبختیاری 5 newsroom@irna.ir

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi