جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

هنجارشکنان درصورت ضربه به نظام و کشور،با واکنش مردم روبرو خواهند شد/نظام،دولت و ملت همیشه در کنار هم خواهند بود

فرماندار شهرستان چرام: فرماندار شهرستان چرام گفت:هم رئیس جمهور و هم دلسوزان نظام بیان کردند که دولت هرگز به دنبال سرکوب اقدام معترضین در چارچوب قانون نیست اما هنجارشکنان اگر بخواهند کوچکترین خدشه ای به نظام و کشور وارد کنند، مردم جلوتر از همه جواب به این افراد را خواهند داد. به گزارش پایگاه خبری تحلیلی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 40121
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷

کرونا :

هنجارشکنان درصورت ضربه به نظام و کشور،با واکنش مردم روبرو خواهند شد/نظام،دولت و ملت همیشه در کنار هم خواهند بود
فرماندار شهرستان چرام:
فرماندار شهرستان چرام گفت:هم رئیس جمهور و هم دلسوزان نظام بیان کردند که دولت هرگز به دنبال سرکوب اقدام معترضین در چارچوب قانون نیست اما هنجارشکنان اگر بخواهند کوچکترین خدشه ای به نظام و کشور وارد کنند، مردم جلوتر از همه جواب به این افراد را خواهند داد.
هنجارشکنان درصورت ضربه به نظام و کشور،با واکنش مردم روبرو خواهند شد/نظام،دولت و ملت همیشه در کنار هم خواهند بود 3

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام ، فرماندار شهرستان چرام در شورای سواد آموزی این شهرستان با اشاره به تأسیس نهاد سوادآموزی توسط امام راحل، بیان کرد: امام راحل با تاسیس این نهاد توانست اقدام بسیار مناسب و خوبی در جهت افزایش سواد بردارد که امروزه در راستای همان اهداف، تاسیس این نهاد به نتیجه‌های خوبی رسیده است.

 

داریوش پاداش افزود: نهضت سواد آموزی طرح های بسیار خوبی داشته که با همکاری خوب مردم همراه بوده است.

 

این مسئول با اشاره به تلاش‌های افراد برای افزایش سواد در جامعه،اظهار کرد: با تلاش اعضای خانواده و افراد جامعه می‌توانیم در راستای افزایش سوادآموزی گام موثری برداریم.

 

وی بااشاره اتفاقات اخیر در سطح کشور،عنوان کرد:هم رئیس جمهور و هم دلسوزان نظام بیان کردند که دولت هرگز به دنبال سرکوب اقدام معترضین در چارچوب قانون نیست اما هنجارشکنان اگر بخواهند کوچکترین خدشه ای به نظام و کشور وارد کنند، مردم جلوتر از همه جواب به این افراد را خواهند داد.

 

پاداش با اشاره به انعکاس اخبار گفت:در انعکاس اخبار بدنبال شبهه نباشیم و هرکسی که برعلیه نظام و دولت حرکتی کند،ضرر آن در ابتدا برای خود و سپس ماست.

 

وی افزود: دولت،نظام و ملت همیشه در کنار هم خواهند بود و با همدلی و وحدت و بیانات مقام معظم رهبری روزهای سخت را رد خواهد کرد.

حال و هوای شهر یاسوج در هفتمین شب ماه محرم به روایت تصویر
دنبال کنید

 

فرماندار چرام در پایان گفت: انتصاب جدید معاون سیاسی امنیتی استاندار را تبریک و برای معاون سابق این سمت،آرزوی موفقیت را داریم.

 

انتهای پیام/

چرام
سرپرست فرمانداری شهرستان چرام
پاداش چرام
اعتراض

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi