پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

کمک بلاعوض 10میلیون ریالی به حساب خانوارهای آسیب دیده سیل بهشهر واریز شد

ˈ محمدتقی نورزاد ˈ روز دوشنبه در حاشیه برگزاری نشست مدیران استانی با مردم مناطق سیل زده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : پرداخت این کمک در جلسه شامگاه یکشنبه (دیروز) مسوولان استانی و شهرستانی به تصویب رسید که در کمتر از یک روز به این خسارت دیدگان پرداخت شد . وی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 3902
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۳

کرونا :

کمک بلاعوض 10میلیون ریالی به حساب خانوارهای آسیب دیده سیل بهشهر واریز شد

کمک بلاعوض 10میلیون ریالی به حساب خانوارهای آسیب دیده سیل بهشهر واریز شد 4

ˈ محمدتقی نورزاد ˈ روز دوشنبه در حاشیه برگزاری نشست مدیران استانی با مردم مناطق سیل زده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : پرداخت این کمک در جلسه شامگاه یکشنبه (دیروز) مسوولان استانی و شهرستانی به تصویب رسید که در کمتر از یک روز به این خسارت دیدگان پرداخت شد .

وی بیان کرد : پرداخت این بودجه از محل اعتبارات استانی انجام شد و بدون تردید دولت نیز کمک های دیگری به مردم مناطقی که در جریان سیل هفته گذشته دچار خسارت و آسیب شدند، پرداخت خواهد کرد.

فرماندار بهشهر از تلاش نیروهای امدادی در ارائه خدمات به مردم سیل زده به خصوص در منطقه فراش محله تقدیر کرد و گفت : منازل ، خیابان ها و کوچه های این مناطق در زمان کوتاهی پاکسازی شد و انتظار می رود شهرداری نیز در روزهای آینده نسبت به ترمیم مناطق آسیب دیده اقدام کند .

نورزاد بر لزوم احداث هر چه زودتر سدسرشاخه گیر در مناطق بالادست رودخانه برزو تاکید کرد و گفت : علاوه بر ساخت این طرح بسیار مهم و تاثیرگذار، شهرداری نیز باید نسبت به آزادسازی حریم رودخانه برزو و دیواره سازی آن اقدام کند .

وی گفت : اگر آزادسازی حریم رودخانه برزو جدی گرفته نشود شاید بارش شدید در روزهای آینده نیز موجب وقوع سیلی دیگر در این منطقه و تحمیل خسارت هایی به مراتب بیشتر شود .

فرماندار بهشهر از مردم خواست برای آزادسازی حریم این رودخانه با شهرداری همکاری کنند .ک/3

7331/1654/506

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبیر
کمک بلاعوض 10میلیون ریالی به حساب خانوارهای آسیب دیده سیل بهشهر واریز شد 5 newsroom@irna.ir

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi