پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

حادثه کرمانشاه آزمایشی الهی برای ادای وظیفه مسئولان است

حجت الاسلام سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به رحلت جانسوز و جانگداز پیامبراکرم(ص)،گفت:به عنوان یک طلبه از همه کسانی که به هر نوعی دربرپایی عزای اهل بیت علیهم السلام در ایام محرم و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38839
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲

کرونا :

حادثه کرمانشاه آزمایشی الهی برای ادای وظیفه مسئولان است

حجت الاسلام سید امین الله حجازی امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به رحلت جانسوز و جانگداز پیامبراکرم(ص)،گفت:به عنوان یک طلبه از همه کسانی که به هر نوعی دربرپایی عزای اهل بیت علیهم السلام در ایام محرم و صفر توجه و همکاری داشتند،تشکر و قدردانی ویژه دارم.

وی افزود:این عزاداری های شما مردم بهای بسیار بزرگی دارد در این مدت نیز این خدمات موکب های زواراربعین در این شهر کاری بس بزرگ و ارزشمند بود و بهای این خدمات توجه حضرت زهرا سلام الله علیها است.

امام جمعه گچساران در ادامه با اشاره به برخی معظلات فرهنگی درشهر گفت:لازم است تغییری اساسی دربحث فرهنگی شهر ایجاد شود،شهرستان گچساران مردمی کهنه مذهبی دارد مومن و انقلابی،یعنی از قدیم مومن و انقلابی بودند و هستند.

حجازی تصریح کرد:اگر گاهی اوقات در فضای مجازی و غیر مجازی دشمنان دربرون کشور جو سازی می کنند باید توجه داشت که این موارد هیچگونه اثری نداردو بعضا این موارد نباید ما را ناامید کنند.

خطیب جمعه گچساران افزود:گچساران با عنایت امام زمان (عج) در حال صعود و رشد است اما توقع دارم خصوصا از بازار همان بازاری که جنگ را مدیریت کرد و در کنار کارکنان شرکت نفتی که به فرمان امام (ره)شیرنفت را در زمان طاغوت بستند اینجا هم لازم است به میدان بیایند،همه مسئولان و مدیران این شهرستان طرحی را اجرایی کنند که با حمایت و همکاری عموم مردم این شهر سرمایه ای مدام و همیشگی برای ترویج مباحث فرهنگی و مذهبی داشته باشد.

صدور خدمات پزشکی از اولویتهای برنامه ای جهاد دانشگاهی است
دنبال کنید

وی درادامه با اشاره به حادثه نگران کنند زلزله کرمانشاه گفت:مقام معظم رهبری نکات بسیار مهمی را در این خصوص فرمودندکه همدردی مسئولان با زلزله زدگان در عرصه عمل و کمک با قوت و سرعت بیشتری ادامه یابد و باز فرمودند:این حادثه تلخ آزمایشی الهی و میدانی برای  ادای وظیفه مسئولان است.

حجازی تصریح کرد:از مردم ولایت مدار گچساران هم تشکر ویژه داریم در همین یکی دو روز اخیر کمک های خیلی زیادی جمع آوری شد و کمک های دیگر هم در حال جمع آوری خواهند بود و با توجه به سرمای هوا درمنطقه کرمانشاه اشاره کرده اند که چادر، پتو ، لباس و وسایل گرمایشی بیشتر ضروری است.

امام جمعه گچساران با اشاره به آخرین روزهای ماه صفر،گفت:بعد از ماه صفر تالارهای مراسمات جشن ها و عروسی ها بازگشایی می شوند و تالارها از الان دقت کنند خلاف شرعی انجام ندهند.

وی افزود:باید مواظب بود پیامبر و اهل بیت علیهم السلام  ناراضی نباشندبنابراین از الان تلاش کنیم در تالار و غیرتالار وضع شرعی و موازین شرعی درست رعایت شوند.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi