جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش گچساران برگزار گردید

به نقل از  روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان گچساران صبح امروز جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی و اعضای شورا در سالن کنفرانس برگزار گردید. در این جلسه احمد حیدری کارشناس امور مشارکت، مصوبات جلسه قبل – بازدید فضای پارک روستای رودبال توسط فرماندار، ایجاد خط کشی عابر پیاده

اختصاصی کرونا

کد خبر : 38787
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۵

کرونا :

هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش گچساران برگزار گردید

به نقل از  روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان گچساران صبح امروز جلسه شورای آموزش و پرورش با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی و اعضای شورا در سالن کنفرانس برگزار گردید.

در این جلسه احمد حیدری کارشناس امور مشارکت، مصوبات جلسه قبل – بازدید فضای پارک روستای رودبال توسط فرماندار، ایجاد خط کشی عابر پیاده و سرعت گیر توسط پلیس راهور و شهرداری، آسفالت جنب سالن ایثار و مشکلات دکه های مجاور مدارس – و چگونگی پیگیری آنها را قرائت نمود.

در ادامه سید ظهیر الدین پورالحسینی مدیر آموزش و پرورش از تعامل ارگانهای دولتی با آموزش و پرورش تقدیر و تشکر نمود و دستور کار جلسه امروز – گزارش شهردار از درآمد های حاصله در ارتباط با مواد ۱۰ و ۱۶ و بند ۳ ماده ۱۳ قانون شوراها و بررسی عملکرد احداث کنندگان شهرک های جدید و احداث فضاهای آموزشی ، درخواست مردم روستای ده خلیفه جهت ایجاد فضای ” چمن مصنوعی ” در قسمتی از زمین مدرسه ابتدائی ده خلیفه، درخواست جهت واگذاری مدرسه لیشتر به هیئت عزادری – را قرائت نمود.

ظفری شهردار شهرستان گچساران در سخنانی از تعامل خوب شهرداری با مجموعه آموزش و پرورش سخن گفت و پیگیری های لازم واحد حقوقی شهرداری جهت حل مشکلات ” دکه های مجاور مدارس ” قول همکاری را داد و ادامه داد؛ در شش ماهه نخست سال ۹۶ از حساب چهل میلیون تومان از قبل بند ۳ ماده ۱۳ به حساب آموزش و پرورش گچساران واریز شد.
بهرام معاون آموزش و پرورش عشایر استان بیان داشت: چون این مجموعه دارای چهل کلاس درس با تعداد ” ۱۴۳ ” نفر دانش آموز در حوزه گچساران هست، لذا خواستار حضور یک نفر از حوزه عشایر در جلسات شورای آموزش و پرورش گچساران هستیم.
حاج رحیمی فرماندار شهرستان در سخنانی بیان داشت نباید تمام سمت و سوی جلسات به طرف سخت افزارها باشد و بایستی سمت و سوی جلسات به سمت آموزش سوق داده شود شود.
حاج رحیمی در ادامه خواستار ارائه گزارشی از وضعیت آموزش معاونین آموزشی هر سه مقطع، در جلسه بعدی شورای آموزش و پرورش شد.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi