پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

امام جمعه ارومیه: فقرا باید در توزیع زکات بیشتر مورد توجه قرار گیرند

حجت الاسلام ˈ سیدمهدی قریشی ˈ روز شنبه در دیدار با مدیرکل و مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی افزود: طرح پرداخت زکات در حال حاضر به خوبی جا افتاده و با تلاش مسوولان و دست اندرکاران به پیش می رود که امیدواریم با توجه بیشتر به فقرا از محل وجوهات زکات جمع

اختصاصی کرونا

کد خبر : 3766
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۴

کرونا :

امام جمعه ارومیه: فقرا باید در توزیع زکات بیشتر مورد توجه قرار گیرند

امام جمعه ارومیه: فقرا باید در توزیع زکات بیشتر مورد توجه قرار گیرند 3

حجت الاسلام ˈ سیدمهدی قریشی ˈ روز شنبه در دیدار با مدیرکل و مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی افزود: طرح پرداخت زکات در حال حاضر به خوبی جا افتاده و با تلاش مسوولان و دست اندرکاران به پیش می رود که امیدواریم با توجه بیشتر به فقرا از محل وجوهات زکات جمع آوری شده موفقیت های این طرح روز به روز بیشتر شود.

وی اضافه کرد: اجرای این طرح از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) ستودنی است و در صورتی که زکات مال به صورت کامل پرداخت شود وضعیت فقرا و افراد دارای مشکلات مالی در استان بهبود می یابد و این امر ثواب بسیاری را در پی دارد.

وی در ادامه با تمجید از فعالیت های اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان در خصوص کمک به افراد کم بضاعت و بی بضاعت اظهار کرد: خدمات این نهاد در راستای رفع محرومیت ها بسیار مقدس و قابل توجه است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ادامه داد: یکی از مهمترین راههایی که می تواند در ارتقای موفقیت های این نهاد حمایتی بسیار تاثیرگذار باشد، ایجاد ارتباط روزافزون با مردم است که باید مسوولان مرتبط توجه بیشتری به آن داشته باشند تا بتوانند زمینه ارتقای مشارکتهای مردمی را فراهم کنند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی نیز در این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت های این نهاد گفت: توجه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه به این نهاد حمایتی قابل قدردانی است و باید از این میزان توجه تشکر کرد.

۶۰۷ واحد مسکونی در بافت فرسوده گچساران آماده تخریب هستند
دنبال کنید

جلال حسین زاده اضافه کرد: طرح ویژه ای در آستانه عید نیمه شعبان در استان به اجرا درمی آید که در قالب این طرح با جمع آوری صدقات مردمی برای سلامتی امام زمان (عج) در راستای ذبح قربانی و توزیع گوشت آن در بین محرومان اهتمام می شود.

پارسال افزون بر 116 میلیارد ریال زکات در آذربایجان غربی جمع آوری شد که 80 درصد آن، سهم فقرا بود.

8137/581/ 1495

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبیر
newsroom@irna.ir

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi