شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

آتش سوزی در آب حیات سرفاریاب مهار شد+جزئیات

مدیر اداره منابع طبیعی سرفاریاب گفت:این آتش سوزی با همکاری و حمایت مدیر منابع طبیعی چرام و کهگیلویه ,بخشدار و دهیاران سرفاریاب وهمچنین با حضور نیروهای پایگاه مقاومت شبکه بهداشت و درمان چرام این آتش سوزی در منطقه سخت گذر آب حیات خاموش شد.  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چرام،آتش سوزی ها در نقاط مختلف استان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 37405
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۶

کرونا :

آتش سوزی در آب حیات سرفاریاب مهار  شد+جزئیات
مدیر اداره منابع طبیعی سرفاریاب گفت:این آتش سوزی با همکاری و حمایت مدیر منابع طبیعی چرام و کهگیلویه ,بخشدار و دهیاران سرفاریاب وهمچنین با حضور نیروهای پایگاه مقاومت شبکه بهداشت و درمان چرام این آتش سوزی در منطقه سخت گذر آب حیات خاموش شد.
آتش سوزی در آب حیات سرفاریاب مهار شد+جزئیات 3

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی چرام،آتش سوزی ها در نقاط مختلف استان این بار جنگل ها و منابع طبیعی آب حیات سرفاریاب دچار حریق شد.

 

عبدالمحمد کشاورز مدیر اداره منابع طبیعی سرفاریاب با اشاره به این آتش سوزی و حضور به موقع نیروها گفت:این آتش سوزی در منطقه کوهستانی آب حیات و از ساعت ۱۳بعداز ظهر دیروز شروع شد.

 

وی بیان کرد:به محض اطلاع از این آتش سوزی با هماهنگی با اداره منابع طبیعی چرام و فرمانداری نیروهای کمکی برای مهار أتش به منطقه اعزام شدند.

 

کشاورز بیان کرد:این آتش سوزی با همکاری و حمایت مدیر منابع طبیعی چرام و کهگیلویه ,بخشدار و دهیاران سرفاریاب وهمچنین با حضور نیروهای پایگاه مقاومت شبکه بهداشت و درمان چرام  این آتش سوزی در منطقه سخت گذر آب حیات خاموش شد که جا دارد از این عزیزان تشکر کنم.

 

وی افزود:بیشتر گونه های درختی بلوط طعمه حریف شدند که هم اکنون نیروهای محلی برای آتش سوزی احتمالی در آماده باش هستند.

 

انتهای پیام/ض

چرام
آتش سوزی
آب حیات

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi