پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳

کهگیلویه و بویراحمد پس از ۴۰ سال میزبان مسابقات والیبال شده است

یاسوج- رییس هیئت والیبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در طول چهل سال بعد از انقلاب در هیچ رده ای میزبان مسابقات والیبال قهرمانی کشور نبوده است. اردشیر راد در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین گفت: هدف از برگزاری مسابقات جوانان دسته سوم قهرمانی کشور را اینگونه عنوان کرد که: استان کهگیلویه و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 37076
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰

کرونا :

کهگیلویه و بویراحمد پس از  ۴۰ سال میزبان مسابقات والیبال شده است

کهگیلویه و بویراحمد پس از ۴۰ سال میزبان مسابقات والیبال شده است 3

یاسوج- رییس هیئت والیبال کهگیلویه و بویراحمد گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در طول چهل سال بعد از انقلاب در هیچ رده ای میزبان مسابقات والیبال قهرمانی کشور نبوده است.

اردشیر راد در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین گفت: هدف از برگزاری مسابقات جوانان دسته سوم قهرمانی کشور را اینگونه عنوان کرد که: استان کهگیلویه و بویراحمد در طول چهل سال بعد از انقلاب در هیچ رده ای میزبان مسابقات والیبال قهرمانی کشور نبوده است.

وی در ادامه گفت: در سال گذشته این میزبانی در رده جوانان بانوان بدست آمد برای رشد و توسعه در ورزش بانوان، امسال هم با رایزنی که با فدراسیون داشتیم و مسؤلین لطف داشتند این میزبانی را به استان دادند.

راد بیان کرد: تیم منتخب استان در این مسابقات خیلی خوب کار کردند، ما در مقابل تیم کرج بازی را واگذار کردیم؛ تیم کرج بیش از پنجاه بازیکن خیلی خوب به تیم ملی معرفی کرده مثل شهرام محمودی، بهنام محمودی و ملی پوشان دیگر که می توان گفت کرج قطب والیبال کشور است.

مربی تیم منتخب استان گفت: تیم والیبال منتخب استان در این دوره از مسابقات خوب کار کرد و امیدوار هستیم که در بحث پایه تلاش بیشتری صورت گیرد و در استان جوانان کوشا و مستعدی داریم و در آینده هم نتایج خوبی خواهیم گرفت.

وی افزود: در دوره های گذشته در رده های پایین به هیچ وجه نمی توانستیم مقابل تیم ها رقابت کنیم در حال حاضر پا به پای این تیم ها در مسابقات پیش رفتیم و نتایج خوبی نیز بدست آوردیم

داوران والیبال فارس زیر نظرمدرس نفت وگاز گچساران آموزش دیدند
دنبال کنید

راد ادامه داد: امیدوارم مسؤلین جهت رشد و توسعه والیبال استان با میزبانی ها و امکانات این تیم و هیئت را حمایت کنند.

بر اساس این گزارش، مسابقات والیبال جوانان دسته سوم قهرمانی کشور از ۱۶ تا ۲۲ شهریور ماه با حضور استان های البرز، زنجان، همدان، ایلام، چهارمحال بختیاری، خراسان شمالی، سیستان و بلوچستان، لرستان و کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار شد و دو تیم برتر این مسابقات به رقابت های دسته دوم کشور در سال ۱۳۹۷ راه خواهند یافت.

لینک منبع

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi