یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیچ های خطرناک و شیب های بسیار تند جاده آب حیات سرفاریاب نیازمند پیگیری/عدم دیوارکشی و تکمیل نشدن سوله نمک‌ راهدارخانه چرام+تصاویر

گزارش/ جاده آب حیات از سمت سرفاریاب چرام که از منطقه کوهستانی عبور می کند دارای پیچ ها و شیب های تندی است که هیچگونه حفاظ و گاردریلی برای مواقع خطر در آن نصب نشده است و بارها خودروهایی که از این جاده عبور می کنند در سربالایی ها ی پیچ های تند به دره

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36954
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۱

کرونا :

پیچ های خطرناک و شیب های بسیار تند جاده آب حیات سرفاریاب نیازمند پیگیری/عدم دیوارکشی و تکمیل نشدن سوله نمک‌ راهدارخانه چرام+تصاویر
گزارش/
جاده آب حیات از سمت سرفاریاب چرام که از منطقه کوهستانی عبور می کند دارای پیچ ها و شیب های تندی است که هیچگونه حفاظ و گاردریلی برای مواقع خطر در آن نصب نشده است و بارها خودروهایی که از این جاده عبور می کنند در سربالایی ها ی پیچ های تند به دره سقوط کرده اند.
پیچ های خطرناک و شیب های بسیار تند جاده آب حیات سرفاریاب نیازمند پیگیری/عدم دیوارکشی و تکمیل نشدن سوله نمک‌ راهدارخانه چرام+تصاویر 5

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی چرام،جاده ارتباطی آب حیات از سمت سرفاریاب چرام به یاسوج این روزها در پی بی توجهی مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد به قاتلی برای رانندگان و مسافران تبدیل شده و هیچ گونه تابلوی راهنمایی برای هدایت عابران در آن نصب نیست.

 

 

این جاده ارتباطی که در از منطقه کوهستانی عبور می کند دارای پیچ ها و شیب های تندی است که هیچگونه حفاظ و گاردریلی برای مواقع خطر در آن نصب نشده است و بارها خودروهایی که از این جاده عبور می کنند در سربالایی ها ی پیچ های تند به دره سقوط کرده اند.

 

 

ریزش کوه در روزهای بارانی در این جاده ارتباطی نیز از دیگر مشکلاتی است که جان رانندگان و مسافران را تهدید می کند و مسئولان راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان چرام  تاکنون برای رفع این کمبودها تدبیری نیندیشیده اند یا نیمه کاره رها شده است.

 

 نماینده عالی دولت در بخش سرفاریاب با اظهار نارضایتی از عملکرد پیمانکار بخاطر روند بسیار کند این پروژه مهم و حیاتی در عدم تجهیز کارگاه و استفاده از ماشین آلات سنگین و مناسب راهداری افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ده میلیارد تومان در بهمن ماه ۹۵ کلنگ زنی شد و زمان پیش بینی شده برای تکمیل و تحویل کار یک سال بود که ماه از فرصت مذکور متاسفانه پروژه پیشرفت بسیار ناچیزی داشته و موجبات اعتراض عموم مردم و مسافران این محور را در پی داشته و دارد .

عدم نیازمندی به غرب با استفاده از فضای فراهم شده توسط شهدا
دنبال کنید

 

آتش سودا از مسئولین اداره راه و شهرسازی خواست  باتوجه به اهمیت و حساسیت این پروژه که دارای پیچ های بسیار خطرناک با زاویه ها و شیب های بسیار تند می باشد و باعث بروز تصادفات بسیاری نیز شده هرچه سریعتر تکلیف این پروژه و پیمانکار کم کار آن را روشن کنند.
 

پروژه ای در نقاط سردسیری بخش سرفاریاب بسیار مهم و حیاتی است، راهدارخانه و پایگاه امداد و نجات جاده ای سرفاریاب است که در کنار همدیگر قرار دارند .

بنا به گفته آتش سودا بخشدار سرفاریاب راهدارخانه با احداث یک ساختمان مناسب در دو سال گذشته به مسافرین این محور خدمات رسانی می کند ولی بدلیل عدم دیوارکشی و تکمیل نشدن سوله نمک‌ تاکنون افتتاح رسمی نشده است.

بخشدار سرفاریاب از مسئولین راهداری و حمل و نقل جاده ای استان درخواست کرد تا با تامین اعتبار لازم قبل از شروع بارندگی ها نسبت به تکمیل سوله نمک که نبود آن در سال گذشته مشکلاتی را در خدمات رسانی به مسافرین بوجود آورده بود اقدام کنند.

 

آتش سودا همچنین بخاطر خدمات خوب راهداری و حمل و نقل جاده ای از جمله لکه گیری و روکش آسفالت ، خط کشی محور سرفاریاب به یاسوج ، حذف برخی از نقاط حادثه خیز در این محور و نیز نصب علایم راهنمایی و رانندگی در طول مسیر تقدیر و تشکر کرد.

تصاویر:

پیچ های خطرناک و شیب های بسیار تند جاده آب حیات سرفاریاب نیازمند پیگیری/عدم دیوارکشی و تکمیل نشدن سوله نمک‌ راهدارخانه چرام+تصاویر 6
پیچ های خطرناک و شیب های بسیار تند جاده آب حیات سرفاریاب نیازمند پیگیری/عدم دیوارکشی و تکمیل نشدن سوله نمک‌ راهدارخانه چرام+تصاویر 7
پایگاه خبری تحلیلی چرام
آب حیات

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi