جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

انتقاد شدید عدل هاشمی‌پور از مدیرکل بنیاد شهیداستان/مشاهده گلزار شهدای چرام و سرفاریاب خجالت دارد

در جمع خانواده های شهدا چرام مطرح شد: نماینده چرام در مجلس شورای اسلامی گفت:با این وضعیت چطور بودجه می‌خواهیم تا مشکلات را حل کنیم؛وفتی گلزار شهدای چرام و سرفاریاب را می‌بینم،خجالت می‌کشم. به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی چرام،عدل هاشمی پور نماینده چرام در مجلس شورای اسلامی ظهرامروز در نشست اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36509
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۰:۲۸

کرونا :

انتقاد شدید عدل هاشمی‌پور از مدیرکل بنیاد شهیداستان/مشاهده گلزار شهدای چرام و سرفاریاب خجالت دارد
در جمع خانواده های شهدا چرام مطرح شد:
نماینده چرام در مجلس شورای اسلامی گفت:با این وضعیت چطور بودجه می‌خواهیم تا مشکلات را حل کنیم؛وفتی گلزار شهدای چرام و سرفاریاب را می‌بینم،خجالت می‌کشم.
انتقاد شدید عدل هاشمی‌پور از مدیرکل بنیاد شهیداستان/مشاهده گلزار شهدای چرام و سرفاریاب خجالت دارد 3

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی چرام،عدل هاشمی پور نماینده چرام در مجلس شورای اسلامی ظهرامروز در نشست اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان چرام و در جمع اصحاب رسانه بیان کرد: بنده کارم بنا برصداقت است و باید بگویم بنیادشهید از زمانی که سیاسی شده باید فاتحه‌اش را خواند.

 

 

وی افزود:با این وضعیت چطور بودجه می‌خواهیم تا مشکلات را حل کنیم؛وفتی گلزار شهدای چرام و سرفاریاب را می‌بینم،خجالت می‌کشم.

 

هاشمی پور با اشاره به برخی حواشی در کمک خیرین به کهگیلویه بزرگ تاکید کرد: هر موقع خیری برای رفع محرومیت منطقه می‌آوردم،می گویند این پول‌ها از کجا آمده است و اگر هیاهوها اجازه میداد در سالهای گذشته ۱۰ برابر کار می‌کردم.

 

وی افزود: کسانی که تفکر خرچنگی دارند،نمی‌گذارند اما من مشاهده میکنم که فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها چه می‌کشند زیرا فقط یک تابلو دارند.

 

نماینده چرام در مجلس شورای اسلامی بعداز گزارش کار مسئولان این اداره گفت: بنده از مدیرکل بنیاد شهید استان گلایه دارم و از این به بعد صدایم در می‌آید.

 

هاشمی پور با انتقاد شدید از وی گفت: آقای موسوی بنیاد شهید استان را سیاسی کرده است و چرا مدیرکل بنیاد شهید یک بار به چرام نمی‌آید؟

 

وی بیان کرد:این که بگوییم دیسک کمر دارد؛آیا ارزش خانواده شهدا این نیست که یکبار به چرام بیاید؟

 

نماینده چرام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه از سایت‌ها می‌خواهم خبر من را به مدیرکل برسانند،عنوان کرد: از این به بعد در تهران پیش آقای شهیدی پیگیری می‌کنم و در صحن مجلس مشکلات را خواهم گفت.

شروع آتش سوزی در مناطق اطراف دانشکده صنعت ومعدن چرام/خبری که چوپان می دهد و مسئولان ومردم پیگیر می شوند
دنبال کنید

 

وی با اشاره به اینکه نمی‌خواهیم حرکت کنیم،افزود: این قدر به هم نپریم بلکه ایده‌های بزرگ طرح کنید و انشاالله اعتبار ساخت را به برکت خون شهدا تامین خواهم کرد.

 

گفتنی است که در این نشست خانواده‌های شهدا و ایثارگران مشکلات و درخواست‌های خود را با نماینده چرام در مجلس شورای اسلامی مطرح کردند.

 

انتهای پیام/ج

عدل هاشمی
چرام

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi