جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

مدارس صدرا از دستاورد‌های انقلاب اسلامی در راستای تربیت افراد متعهد و متخصص است

مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با حضور در علوم و معارف صدرای دهدشت گفت: مدارس صدرا از دستاورد‌های انقلاب اسلامی با هدف تربیت افراد متعهد و متخصص تأسیس شده‌اند. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش با اشاره به اینکه امروزه کشور ما نیاز مبرم به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36472
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰:۰۰

کرونا :

مدارس صدرا از دستاورد‌های انقلاب اسلامی در راستای تربیت افراد متعهد و متخصص است

مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با حضور در علوم و معارف صدرای دهدشت گفت: مدارس صدرا از دستاورد‌های انقلاب اسلامی با هدف تربیت افراد متعهد و متخصص تأسیس شده‌اند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش با اشاره به اینکه امروزه کشور ما نیاز مبرم به متخصصین متعهد دارد افزود:مدارس صدرا از دستاورد‌های انقلاب اسلامی هستند که با هدف تربیت افراد متعهد و متخصص تأسیس شده‌اند.
مدارس صدرا از دستاورد‌های انقلاب اسلامی در راستای تربیت افراد متعهد و متخصص است 3

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه امروزه خانواده‌ها به دنبال جایی برای آموزش و تربیت صحیح فرزندان خود هستند افزود: دبیرستان علوم و معارف صدرا این زمینه را فراهم آورده و ما شاهد استقبال خانواده ها برای ثبت‌نام فرزندان خود در این مدارس هستیم.

شایان ذکر است در این دیدار حجت‌الاسلام سید محمد حسینی‌طلب، رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه و سید لطف‌الله فروزان و سیروس دشتیان، رئیس و معاون اداره آموزش و پرورش دهدشت حضور داشتند.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi