جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیدارمسئول هیئات مذهبی بانوان با رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران

مسئولین هیئات مذهبی کوثر نور و حضرت رقیه (س) در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گچساران با رئیس این اداره دیدار و گفتگو کردند. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سید عبدالرحیم ملکوتی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گچساران در این نشست ضمن تأکید بر فعالیت هیئات مذهبی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36468
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰:۰۰

کرونا :

دیدارمسئول هیئات مذهبی بانوان با رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران

مسئولین هیئات مذهبی کوثر نور و حضرت رقیه (س) در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گچساران با رئیس این اداره دیدار و گفتگو کردند.

دیدارمسئول هیئات مذهبی بانوان با رئیس اداره تبلیغات اسلامی گچساران 3

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سید عبدالرحیم ملکوتی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گچساران در این نشست ضمن تأکید بر فعالیت هیئات مذهبی در تمامی مراسم گفت: فعالیت هیئات مذهبی نباید معطوف به یک برنامه و مناسبت خاصی باشد بلکه هیئات مذهبی باید در طی سال و تمام مناسبت های ملی و مذهبی فعالیت و تلاش مثمر داشته باشند.

حجت‌الاسلام ملکوتی افزود: هیئت های مذهبی قشر عظیم دینی فرهنگی و پل ارتباطی بین مردم و مناسبت های ملی مذهبی هستند و باید مورد حمایت و پشتیبانی قرار بگیرند تا بتوانند در این امر مهم و مقدس به خوبی انجام وظیفه کنند.

در این نشست مسئول هیئات مذهبی حضرت رقیه(س) و کوثر نور ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت های خود خواستار حمایت و پشتیبانی اداره تبلیغات اسلامی شدند.

لینک منبع

نویسنده:

برچسب ها :

ناموجود

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi