پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

ما این جنایتکاران را که دستشان به خون هم استانی هایمان آلوده شده به مجازات می رسانیم

رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمدگفت: به فضل و عنایت پوردگار ما این جنایتکاران را که دستشان به خون هم استانی هایمان آلوده شده است به مجازات می رسانیم. حجت الاسلام مزارعی رئیس کل دادگستری استان افزود : ما در امنیت حد و حصری قائل نیستیم و ما تعداد محدودی جرائم خشن داشتیم که در بعضی

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36392
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰

کرونا :

ما این جنایتکاران را که دستشان به خون هم استانی هایمان آلوده شده به مجازات می رسانیم

رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمدگفت: به فضل و عنایت پوردگار ما این جنایتکاران را که دستشان به خون هم استانی هایمان آلوده شده است به مجازات می رسانیم.

حجت الاسلام مزارعی رئیس کل دادگستری استان افزود : ما در امنیت حد و حصری قائل نیستیم و ما تعداد محدودی جرائم خشن داشتیم که در بعضی موارد غلظت دادن به قضایا به صلاح استان و شهرستان نیست.

ما این جنایتکاران را که دستشان به خون هم استانی هایمان آلوده شده به مجازات می رسانیم 6

رئیس کل دادگستری کهگیلویه وبویراحمد گفت : سارقان مسلح طلافروشی گچساران در صورت دستگیری و محاکمه در محل وقوع جرم ودر ملاء عام به دار مجازات آویخته می شوند.

حجت الاسلام مزارعی رئیس کل دادگستری استان در جلسه ستاد جرائم که درپی حادثه سرقت مسلحانه از طلافروشی گچساران برگزار شد ،گفت:جامعه برای ارازل و اوباش و مخلان نظم و امنیت ناامن می شود و این افراد هیچ گاه در امنیت نخواهند بود.

وی به صدور احکام قاطع برای مخلان نظم و امنیت اشاره کرد و از قضات خواست بدون کمترین تخفیفی احکام قاطع را برای افراد شرور صادر کنند و ذره ای در صدور احکام قانونی کوتاهی نکنند.

مزارعی با اشاره به سرقت مسلحانه هفه گذشته در گچساران که منجربه کشته و مجروح شدن سه نفر شد گفت: این پرونده به صورت ویژه در حال رسیدگی و پیگیری است.

وی با بیان اینکه کسانی که موجب رعب و وحشت در جامعه  می شوند، محارب هستند گفت: بر اساس احکام اسلامی افراد محارب به دار مجازات آویخته می شوند.

ریس کل دادگستری استان اظهارکرد: سارقان مسلح طلافروشی گچساران پس از دستگیری و محاکمه در محل وقوع جرم ودر ملا عام به دار مجازات آویخته می شوند.

نفت و گاز گچساران تیم گیتی پسند را درهم شکست+عکس
دنبال کنید

 

ما این جنایتکاران را که دستشان به خون هم استانی هایمان آلوده شده به مجازات می رسانیم 7

سردار مهدی انصاری فرمانده انتظامی استان نیز گفت: تلاش نیروی های انتظامی و امنیتی برای دستگیری عاملان سرقت مسلحانه در گچساران در حال انجام است.

وی با بیان اینکه یک گروه ویژه متشکل از کارآگاهان پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و امنیت برای شناسایی و دستگیری عاملان این حادثه در حال پیگیری هستندافزود: کارهای خوبی انجام شده و به زودی خبر شناسایی و دستگیری در این زمینه به مردم اعلام می شود.

 

 

 


ما این جنایتکاران را که دستشان به خون هم استانی هایمان آلوده شده به مجازات می رسانیم 8

فرماندار گچساران در این جلسه با اشاره به حوادث اخیر گفت: آنچه از دست من حقیر برمی آمده انجام داده ام و رسانه ها بدانند اینجور نیست که هر کاری خواستیم انجام دهیم ، قانون داریم ، ولی کاستی ها را می پذیریم.

وی گفت : انشا الله در چند روز آینده خبر خوشی به مردم و همشهریانمان می دهیم.

 

 

 

 


ما این جنایتکاران را که دستشان به خون هم استانی هایمان آلوده شده به مجازات می رسانیم 9

در ادامه میشان رئیس دادگستری شهرستان گچساران گفت: رئیس کل ما شخصی است که پرونده های مهم و امنیتی را خود بررسی و رسیدگی می کنند که برای ما قوت قلب است. مردم از ما توقع دارند که این پرونده زودتر به سرانجام برسد.

میشان افزود : این قدر این موضوع مورد اهمیت بوده است که مسئولان عالی استان ، شورای تامین را در گچساران برگزار کرده اند.

 

 

 


انتهای پیام/ کائیدی

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi