پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳

صلاح نیست که افرادی اینگونه وحشیانه حمله ور شوند و آدم بکشند و غارت کنند

امام جمعه گچساران صبح امروز در بخشی از خطبه های خود در نماز عید قربان به ناامنی های اخیر شهرستان واکنش نشان داد. حجت الاسلام حجازی با اشاره به حوادث اخیر سرقت مسلحانه درگچساران افزود:تقاضا دارم از استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد،دستگاه قضایی استان و شهرستان و در یک کلمه از شورای تامین استان و

اختصاصی کرونا

کد خبر : 36213
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸

کرونا :

صلاح نیست که افرادی اینگونه وحشیانه حمله ور شوند و آدم بکشند و غارت کنند

امام جمعه گچساران صبح امروز در بخشی از خطبه های خود در نماز عید قربان به ناامنی های اخیر شهرستان واکنش نشان داد.

حجت الاسلام حجازی با اشاره به حوادث اخیر سرقت مسلحانه درگچساران افزود:تقاضا دارم از استاندار محترم کهگیلویه و بویراحمد،دستگاه قضایی استان و شهرستان و در یک کلمه از شورای تامین استان و شهرستان که امکانات ،اختیارات و نیروی بیشتر در اختیار نیروی انتظامی شهرستان قرار بدهند .

وی افزود:گاهی حوادثی در شهرستان اتفاق می اُفتد که انسان نگران می شود در حالی که آبروی شهرستان مهم است و صلاح نیست این موارد پیش بیاید که افرادی اینگونه وحشیانه حمله ور شوند و آدم بکشند و غارت کنند، یا هر فردی که با شخص دیگری مشکل و خصومت شخصی دارد در شهر ناامنی ایجاد کند،تبر و چاقو بردارد که منطقی نیست و قانون فصل الخطاب است.

امام جمعه گچساران ادامه داد:فردی با فرد دیگری مشکل دارد دستگاه قضایی،نیروی انتظامی، اداره اطلاعات و سپاه هستندو قانون،اینکه یک شخص با شخصی مشکل دارد چاقو بکشد و شهر را نا امن کند به نظر می رسد قطعا عاقلانه نیست و دولتمردان و مسئولان نباید اجازه بدهند شهر اینگونه بدنام شود.

وی افزود:از استاندار کهگیلیویه و بویراحمد که رئیس شورای تامین استان هستند خواهش می کنند عنایتی بفرمایند و به صورت ویژه دستور خاص بدهند که نیروی انتظامی و دستگاه قضایی گچساران تقویت شود با امکانات ،اختیارات و نیروی بیشتر و برخورد قاطع و محکم بشود.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi