جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

رئیس و نایب رئیس شورای شهر دوگنبدان انتخاب شد / سرپرست شهرداری دوگنبدان معرفی شد

عصر دیروز مراسم تحلیف منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر گچساران با معرفی اعضای هیئت رئیسه شورا در حالی برگزار شد که گزینه سرپرستی شهرداری این شهر و انتخاب آن به بعد موکول شد. هرچند این رویه به مذاق عاملی مقدم یکی از اعضای شورای شهر خوش نیامده و نخستین معترض این انتخابات بود که

اختصاصی کرونا

کد خبر : 35641
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹

کرونا :

رئیس و نایب رئیس شورای شهر دوگنبدان انتخاب شد / سرپرست شهرداری دوگنبدان معرفی شد

عصر دیروز مراسم تحلیف منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر گچساران با معرفی اعضای هیئت رئیسه شورا در حالی برگزار شد که گزینه سرپرستی شهرداری این شهر و انتخاب آن به بعد موکول شد.

رئیس و نایب رئیس شورای شهر دوگنبدان انتخاب شد / سرپرست شهرداری دوگنبدان معرفی شد 8

هرچند این رویه به مذاق عاملی مقدم یکی از اعضای شورای شهر خوش نیامده و نخستین معترض این انتخابات بود که معتقد بود برخی اعضای شورا مسائل قومی را ملاک انتخاب قرار داده اندو همه چیز را بریده اند و درجلسات خانوادگی اعضای هیات رئیسه را بسته اند.

رئیس شورای شهر دوگنبدان انتخاب شد

رئیس و نایب رئیس شورای شهر دوگنبدان انتخاب شد / سرپرست شهرداری دوگنبدان معرفی شد 9

 

غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی, برخی مسئولان استانی, عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران و اعضای قدیم و جدید شوراهای شهری و روستایی دوگنبدان در این جلسه حضور دارند.

 

این جلسه که برای معارفه اعضای جدید و همچنین انتخاب رئیس شورای شهر دوگنبدان برگزار شده است, موضوعات مختلفی ظر قرار گرفت.

 

همچنین در رأی گیری صورت گرفته توسط اعضای شورای شهر دوگنبدان، سید ناصر حسینی با کسب ۴ رأی ازجوع ۷ رأی، توانست ریاست این شورا را برای مدت یکسال از آن خود کند.

 

 

نرگس زارعیان، نایب رئیس شورای شهر دوگنبدان شد

 

نرگس زارعیان از اعضای شورای شهر دوگنبدان توانست با کسب اکثریت آرا, نائب رئیس شورای شهر دوگنبدان شود.

بر پایه این گزارش, جلسه تحلیف اعضای جدید شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و غلامرضا تاجگردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در محل فرمانداری گچساران در حال برگزاری است.

رئیس و نایب رئیس شورای شهر دوگنبدان انتخاب شد / سرپرست شهرداری دوگنبدان معرفی شد 10

 

بصیرت شناسی و ولایتمداری مهمترین ویژگی بسیجیان است
دنبال کنید

حاشیه های جنجالی تحلیف شورای شهرگچساران

از همان روزهای نخست شکل‌گیری دور پنجم شورای شهر دوگنبدان و انتخاب ۷ نفر اصلی، بوی اختلاف  و تضارب عمیق افکار و گرایش‌های سیاسی و قومیتی می‌آمد و همه چیز اما در ابتدا به خاطر شرایط و جو انتخابات جدی گرفته نشد.آرام آرام با فرونشستن جو انتخابات اختلافات اعضای شورای جدید آشکار شد و گمانه‌‌زنی‌های افکار عمومی براساس واقعیت آغاز شد. شورای شهر دوگنبدان در دور پنجم دچار دوستگی خطرناکی شد که مسائل مختلفی از جمله تفکرات سیاسی و البته قومیتی در آن نمود پیدا کرد.

رئیس و نایب رئیس شورای شهر دوگنبدان انتخاب شد / سرپرست شهرداری دوگنبدان معرفی شد 11

براساس اطلاعات موثق در این خصوص بارها به تشریح و تحلیل این موضوع پرداخت و با رصد جزئی‌ترین حرکات اعضای شورای شهر در دو جبهه شورای شهر دوگنبدان مسائل را بازگو کرد.

امروز در جلسه تعیین هئیت رئیسه شورای شهر دوگنبدان تاجگردون از بزرگ کردن اشتراکات و بی‌توجهی به اختلافات سخن گفت و شورای شهر دوگنبدان را دعوت به همکاری و تعامل و پرداختن به اشتراکات کرد اما این سخنان و سخنان مشابه دیگر مسوولان انگار شعاری بیش نبوده و تنها مصرف رسانه‌ای و رفع‌تکلیفی پیدا کرده است.

تنش امروز در شورای شهر دوگنبدان در جلسه انتخاب هئیت رئیسه نشان از عمق اختلافات اعضا دارد در نخستین حرکت امروز فرماندار گچساران از اعضای شورا خواست تا کسانی که قصد کاندیداتوری ریاست شورا را دارند قیام کنند که تنها کسی که قیام کرد سیدناصر حسنی بود و این امر نشان از فرمایشی بودن حضور سه نفره جبهه مخالف داشت و اینکه همه چیز از قبل طراحی و چینش شده است. سید ناصر حسینی با کسب چهار رای رئیس شورای دور پنجم شد و در پی آن نیز تنها قیام کننده برای نائب رئیسی شورای شهر نیز نرگس زارعیان بود تا بازهم مشخص شود جبهه چهار نفره با یک رای بیشتر قصد برداشتن همه سیب‌ها را دارند.

نفوذی ها را می شناسیم / خدا این دولت را بیامرزد
دنبال کنید

حبیب‌الله عاملی نخستین معترض این انتخابات بود و اعتراض خود را با بلندشدن اعلام کرد و گفت که اینها همه چیز را بریده‌اند  و بعضی از اعضا در جلسات خانوادگی، اعضای هیات رییسه را بستند. …فرماندار اما وی را دعوت به عدم ترک جلسه کرد و در پی آن نیز افضل نظری و رمضان عباسی درگیری لفظی پیدا کردند و شهردار سابق دوگنبدان با وساطت دیگران در جلسه ماند.

 

 

سرپرست شهرداری دوگنبدان معرفی شد

 

محمدعلی آقایی با کسب ۵ رای موافق اعضای شورای شهر اسلامی شهر دوگنبدان به عنوان سرپرست شهرداری این شهر انتخاب شده است.

محمدعلی آقایی هم‌اکنون مسئوول حراست شهرداری دوگنبدان و مسئوول ستا برگزاری نماز جمعه گچساران است و مسئول دفتر فرمانداری گچساران، مسئول حراست فرمانداری گچساران، دبیر پدافند غیرامل فرمانداری گچساران، مسئول امور هماهنگی حراست استانداری کهگیلویه و بویراحمد، دبیر شورای شهر دوگنبدان، عضو کمیسیون‌های شهرداری دوگنبدان، مسئول آموزش و پژوهش شهرداری دوگنبدان، رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه گچساران از جمله مناصب آقایی طی سال‌های گذشته تاکنون بوده است.

 

رئیس و نایب رئیس شورای شهر دوگنبدان انتخاب شد / سرپرست شهرداری دوگنبدان معرفی شد 12 رئیس و نایب رئیس شورای شهر دوگنبدان انتخاب شد / سرپرست شهرداری دوگنبدان معرفی شد 13

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi