چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

مثبت بودن آزمایش دو زن رفسنجانی به ویروس کرونا را تکذیب شد

    معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، مثبت بودن آزمایش دو زن رفسنجانی به ویروس کرونا را تکذیب کرد.   ˈاحمد جمالی زادهˈ عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: برخی سایت های خبری بدون سند، ابتلای دو زن رفسنجانی را به ویروس کرونا اعلام کرده اند که این خبر صحت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 3557
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴

کرونا :

مثبت بودن آزمایش دو زن رفسنجانی به ویروس کرونا را تکذیب شد

 

  معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، مثبت بودن آزمایش دو زن رفسنجانی به ویروس کرونا را تکذیب کرد.

 

مثبت بودن آزمایش دو زن رفسنجانی به ویروس کرونا را تکذیب شد 3

ˈاحمد جمالی زادهˈ عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: برخی سایت های خبری بدون سند، ابتلای دو زن رفسنجانی را به ویروس کرونا اعلام کرده اند که این خبر صحت ندارد.

وی افزود: در گزارش یکی از سایت های خبری به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت آمده است، رییس سازمان حج و زیارت که در مکه مکرمه به سر می برد گفته است بنا بر اعلام وزارت بهداشت، آزمایش دو زن از شهرستان رفسنجان در مورد ابتلا به ویروس کرونا مثبت اعلام شده، اما این وزارتخانه سندی در این رابطه که آنها از زائران عمره این ویروس را گرفته باشند، ارایه نکرده است.

جمالی زاده، بیان کرد: این خبر صحت ندارد و از دو زن رفسنجانی به دلیل مجاورت با بیمار مبتلا به ویروس کرونا که هفته گذشته در کرمان فوت کرد، نمونه هایی گرفته شده و تاکنون نتیجه آزمایش مبنی بر ابتلای این اشخاص به بیماری کرونا اعلام نشده است.

دو نفر در کرمان به بیماری کرونا ویروس مبتلا شده بودند که یک نفر از آنها فوت کرد و فرد دیگر وضعیت جسمی اش بهبود یافته است.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi