پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی بزرگداشت هفته دولت در گچساران

صبح امروز چهارشنبه ۲۹ مرداد ماه،  جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم بزرگداشت هفته دولت در شهرستان به ریاست عبدالرحیم رحیمی فرماندار و با حضور جمعی از مسئولین در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد. فرمانــدار شهرستان گچساران در این جلسه  با درود بر شهدای معظم انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای شهرستان شازند، یاد و خاطره دولتمردان

اختصاصی کرونا

کد خبر : 35548
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰

کرونا :

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی بزرگداشت هفته دولت در گچساران

صبح امروز چهارشنبه ۲۹ مرداد ماه،  جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم بزرگداشت هفته دولت در شهرستان به ریاست عبدالرحیم رحیمی فرماندار و با حضور جمعی از مسئولین در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

فرمانــدار شهرستان گچساران در این جلسه  با درود بر شهدای معظم انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، شهدای شهرستان شازند، یاد و خاطره دولتمردان با افتخارکشور عزیزمان، شهیدان والامقام رجایی و باهنــر را گرامی داشته و گفت: هفته دولت که از دوم الی هشتم شهریور ماه می باشد، زمانی مناسب برای ارائه گزارش و تبیین دستاوردها، فعالیتها و عملکرد دولت است.

عبدالرحیم رحیمی هفته دولت را بهترین فرصت برای اطلاع‌رسانی و تبیین فعالیتهای دولت  دانست و اظهار کرد: در دولت توفیقات و فعالیتهای چشمگیر و ارزشمندی صورت گرفته است که باید طوری برنامه‌ریزی نماییم که مردم اینگونه فعالیتها را بصورت ملموس مشاهده نمایند و اگر هم در بعضی حوزه ها مشکلاتی داریم، جهت رفع آن تلاش بیشتری نمائیم.

رحیمی در پایان با تاکید بر اجرای برنامه‌های هفته دولت بصورت منسجم، منظم و برنامه‌ریزی شده، خواستار متفاوت برگزار شدن برنامه‌ها نسبت به سالهای گذشته شد.

وی همچنین با تاکید بر تبیین و ارائه فعالیتهای عمرانی، فرهنگی، اقتصادی و… به مردم، دیدار با خانواده‌های معظم شهدای کارمند، ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز شهرستان، بازدید مسئولین از سطح روستاها و برگزاری دیدارهای مردمی را از مهمترین برنامه‌های مسئولین شهرستان در گرامیداشت هفته دولت عنوان کرد.

جلسه هماهنگی و برنامه ریزی بزرگداشت هفته دولت در گچساران 8 جلسه هماهنگی و برنامه ریزی بزرگداشت هفته دولت در گچساران 9 جلسه هماهنگی و برنامه ریزی بزرگداشت هفته دولت در گچساران 10

 جلسه هماهنگی و برنامه ریزی بزرگداشت هفته دولت در گچساران 11 جلسه هماهنگی و برنامه ریزی بزرگداشت هفته دولت در گچساران 12 جلسه هماهنگی و برنامه ریزی بزرگداشت هفته دولت در گچساران 13

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi