جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

کسب رتبه سوم و امتیاز ۸۰۰ هیئت بدنسازی استان در بین هیئت‌های بدنسازی و پرورش اندام کشور

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کهگیلویه و بویراحمد از کسب رتبه سوم و امتیاز ۸۰۰ هیئت بدنسازی استان در بین هیئت‌های بدنسازی و پرورش اندام کشور خبر داد. آیت ارجمند اظهار کرد: با توجه به ارزیابی فدراسیون بدنسازی کشور از هیئت‌های استانی، امسال هئیت بدنسازی استان کهگیلویه وبویراحمد توانست در بین استانهای کشور

اختصاصی کرونا

کد خبر : 35182
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴

کرونا :

کسب رتبه سوم و امتیاز ۸۰۰ هیئت بدنسازی استان در بین هیئت‌های بدنسازی و پرورش اندام کشور

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان کهگیلویه و بویراحمد از کسب رتبه سوم و امتیاز ۸۰۰ هیئت بدنسازی استان در بین هیئت‌های بدنسازی و پرورش اندام کشور خبر داد.

آیت ارجمند اظهار کرد: با توجه به ارزیابی فدراسیون بدنسازی کشور از هیئت‌های استانی، امسال هئیت بدنسازی استان کهگیلویه وبویراحمد توانست در بین استانهای کشور مقام سوم را کسب نماید.

ارجمند از ارتقای یک پله‌ای رتبه هیئت استان در کشور خبر داد و افزود: سال گذشته در این ارزیابی هیئت استان مقام چهارم را کسب کرد که با برنامه ریزی صورت گرفته توسط اعضای هیئت یک پله ارتقاء رتبه در کشور داشته باشیم.

رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان از حمایت علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان تقدیر و ادامه داد: انشا الله با حمایت مسئولین استانی و تلاش روسای هیئت‌های شهرستانی و استانی شاهد ارتقای هیئت استان در کشور باشیم.

برگزاری مسابقات، کلاسهای آموزشی، اعزام ورزشکاران به مسابقات کشوری، میزبانی مسابقات کشوری، برگزاری کلاسهای داوری و مربیگری از مهم‌ترین فاکتورهای ارزیابی فدراسیون بدنسازی کشور بود.

 

کسب رتبه سوم و امتیاز ۸۰۰ هیئت بدنسازی استان در بین هیئت‌های بدنسازی و پرورش اندام کشور 3

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi