جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

از سناریو بافی امنیتی وزیر کار تا بازداشت یک خبرنگار

برخی دولتمردان آشکارا به سناریو نویسی امنیتی برای القای توطئه علیه دولت متوسل شده اند. وزیر رفاه و کار اخیرا در روزنامه وقایع اتفاقیه سرمقاله ای نوشته و ماجرای اعتراض کارگران مصیبت دیده در معدن یورت گلستان را به “نفوذ بحران سازان در میان کارگران و قطبی سازی ناشیانه میان ۴ درصد و ۹۶ درصد”

اختصاصی کرونا

کد خبر : 35018
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲

کرونا :

از سناریو بافی امنیتی وزیر کار تا بازداشت یک خبرنگار

برخی دولتمردان آشکارا به سناریو نویسی امنیتی برای القای توطئه علیه دولت متوسل شده اند. وزیر رفاه و کار اخیرا در روزنامه وقایع اتفاقیه سرمقاله ای نوشته و ماجرای اعتراض کارگران مصیبت دیده در معدن یورت گلستان را به “نفوذ بحران سازان در میان کارگران و قطبی سازی ناشیانه میان ۴ درصد و ۹۶ درصد” و سپس اعتراض چند نفری به روحانی در راهپیمایی روز قدس نسبت داده است!

سه روز بعد از این داستان بافی امنیتی که اصرار بر پاک کردن صورت مسئله دارد، امروز ظهر حامد طالبی خبرنگار خبرگزاری فارس و همکار فارس پلاس بازداشت شده است. گویا او فیلم اعتراض به روحانی در روز قدس را که بارها در کانال های تلگرامی دست به دست چرخیده بود، باز نشر کرده است؛ یعنی همان کاری که صدها سایت و کانال حامی روحانی هم قبل و بعد از او کرده اند.

آقای روحانی مدتی است که علیه نهاد های دارای تفنگ و رسانه، فضا سازی و اتهام پراکنی می کند و مسولیت کوتاهی های ۴ ساله دولت در ساماندهی وضعیت اقتصادی را گردن نهادهای خارج از دولت می اندازد. دولتی ها نمی خواهند بپذیرند که کارگران معترض از حرم امام (ره) تا معدن یورت، درد دلشان را فریاد می زنند ؛ چون در این صورت به خاطر قصور و تقصیر هایشان زیر سوال می‌روند.

بنابراین به سناریو نویسی امنیتی و اختراع تیم و شبکه متوسل می شوند و داستان می سازند و چنان شاخ و برگ می دهند که کوتاهی های دولت در عمل به وعده ها را بپوشاند.

صهیونیست‌ها در جنگ ۳۳ روزه خیلی دنبال یک ایرانی گشتند
دنبال کنید

حامد طالبی خبرنگار، در حالی به اراده عناصر امنیتی دولت بازداشت شده که روحانی۴ سال قبل در مراسم تنفیذ گفت:” خداوندا به تو پناه میبرم از استبداد رای، عجله درتصمیم، تقدم نفع شخصی وگروهی بر مصالح عمومی و بستن دهان رقیبان و منتقدان”. و البته آیت الله آملی لاریجانی یک بار در اعتراض به این رفتار دوگانه گفت ” شما خودتان بارها گفته اید که چرا با فلان روزنامه یا فلان سایت برخورد نمی کنید یا نزد مقام معظم رهبری گلایه می کنید که چرا دستگاه قضایی با فلان روزنامه برخورد نکرده . اما وقتی در بین اهالی مطبوعات و رسانه حضور می یابید ندای آزادی مطبوعات سر می دهید و اینکه قلم‌ها را نشکنید “.

اکنون گویا دولت ، خود دست به کار بگیر و ببند شده است. لابد باید کارگران معترض در سخنرانی روحانی در کرمانشاه و یاسوج و متقاضیان شاکی مسکن مهر و سپرده گذاران موسسه کاسپین را هم جلب کنند؛ و آن کارگر رنج کشیده معدن یورت را که گفت ” من دلم درد دارد … تا حالا کجا بودی آقای رئیس جمهور!… او دیگر اینجا نمی آید. بزارید من حرفم را بزنم”.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi