جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

نفت وگاز گچساران قربانی اشتباهات داوری شد

  بر اساس این گزارش کرونا نیوز ،این دیدار که از ساعت ۱۶:۲۰ در استادیوم تختی آبادان برگزار شد بانتیجه دو بر یک به سود نماینده خرمشهر به پایان رسید .   نفتی های گچساران در دیدار امروز با ترکیب صمد احمدی ،ساسان شیرمردی ،علی کرمی ، امین مزرعه ،محمد نوروزی ،مرتضی حیدری ،نبی الله

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33790
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴

کرونا :

نفت وگاز گچساران قربانی اشتباهات داوری شد

 

بر اساس این گزارش کرونا نیوز ،این دیدار که از ساعت ۱۶:۲۰ در استادیوم تختی آبادان برگزار شد بانتیجه دو بر یک به سود نماینده خرمشهر به پایان رسید .

 

نفتی های گچساران در دیدار امروز با ترکیب صمد احمدی ،ساسان شیرمردی ،علی کرمی ، امین مزرعه ،محمد نوروزی ،مرتضی حیدری ،نبی الله اسدی ،فرشید پاداش ،سعید عنافچه و هادی خنیفر وارد میدان مسابقه شدند.

 

در دقایق ابتدایی مسابقه تیم میزبان بازی بهتری از خود به نمایش گذاشت و در حالی که دقیقه ۲۰ را سپری می کردیم عماد قاسمی مدافع نفت وگاز درون محوطه جریمه بازیکن اروند را سرنگون کرد که داور مسابقه نقطه پنالتی را نشانه گرفت و علی محمد چراغی مهاجم آماده این روزهای اروند گل اول تیمش را دقیقه ۲۰ وارد دروازه نفت و گاز کرد .

 

در ادامه بازیکنان نفت وگاز به خود آمدند و نبض بازی را دست گرفتند و حملات پردامنه ای بروی دروازه اروند ترتیب دادند که البته یکی پس از دیگری توسط بازیکنان این تیم از دست می رفتند .

 

در اواخر نیمه اول اوج بی عدالتی داور مسابقه به وقوع پیوست و در حالی که ضربه بازیکن نفت وگاز نیم متر از خط دروازه عبور کرده بود توسط داور مسابقه گل اعلام نشد .

 

بعد از این موقعیت بازهم نفتی ها بودند که فشارشان را بروی دروازه میزبان افزایش دادند و بهترین موقعیت نفت در نیمه اول در محوطه جریمه درحالی نصیب مرتضی حیدری شد که ضربه این بازیکن با بدشانسی به تیر عمودی دروازه اروند برخورد کرد و وارد گل نشد .

 

اصلاحیه آئین نامه قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو روی میزدولت
دنبال کنید

نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود اروند به پایان رسید .

 

با شروع نیمه دوم داریوش یزدی همزمان سهیل صالحی و اسماعیل هاشمی را به ترتیب به جای سعید عنافچه و نبی الله اسدی وارد زمین کرد .

 

از دقایق ابتدایی نیمه دوم هافبک های نفت با پاسکاری های متعدد بازیکنان اروند را کلافه کرده بودند و اجازه خودنمایی به آنها را نمی دادند تا اینکه باردیگر سهیل صالحی فرصت طلب دقیقه ۷۶ پاس در عمق زیبای هادی خنیفر را با زیبایی هر چه تمام تر وارد دروازه اروند کرد و خوشحالی را به اردوی نفتی ها و هواداران پرشور این تیم بازگرداند .

 

بعد از اینکه نماینده اروند گل را دریافت کرد بازی بیشتر در نیمه میدان پیگیری می شد که تا اینکه در نزدیکی دروازه نفت اوت دستی نصیب بازیکنان اروند شد و با پرتاب بلند توپ را به سمت دروازه نفت وگاز هدایت کردند که البته توسط مدافعان نفت برگشت داده شد ولی سانتر برگشتی توسط بازیکنان اروند، در محوطه جریمه نصیب علی محمد چراغی مهاجم زهردار خرمشهر شد و او بی درنگ دقیقه ۸۹ توپ را به تور دروازه نفت وگاز چسپاند .

 

بازی با نتیجه دو بر یک سود اروند به پایان رسید .

 

حواشی :

 

*نزدیک به هزار تماشاگر امروز در ورزشگاه تختی آبادان حاضر بودند و مسابقه را تماشا می کردند .

 

*تعدادی از هواداران متعصب نفت وگاز که با اتوبوس به آبادان رفته بودند با شور و هیجان زیادی تیم نفت را تا دقیقه ۹۰ تشویق کردند .

 

*نیکبخت سرمربی اروند خرمشهر بعد از اینکه گل دوم تیمش به ثمر رسید از خوشحالی بیش از حد وارد رمین مسابقه شد که البته توسط داور مسابقه جریمه و از زمین اخراج شد .

 

همایش مردمی ستاد صبر در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
دنبال کنید

*داور مسابقه در دیدار امروز در چند صحنه اشتباهات فاحشی داشت که مهمترین آن توپی بود که نیم متر وارد دروازه تیم میزبان شد ولی داور مسابقه آن را گل اعلام نکرد .

 

*هواداران اروند در مسابقه امروز رسم مهمان نوازی را به جا نیاوردند و هرگونه شئ و بطری آب معدنی که در دست داشتند را به سمت هواداران و نیمکت نفت وگاز پرتاب کردند

 

نفت وگاز گچساران قربانی اشتباهات داوری شد

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: باشگاه نفت و گاز گچساران

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi