جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

نامه شیرسنگی بختیاری به میرشکار یاسوج دراعتراض به میرشکال گچساران

بخش اول/ نامه شیر سنگی بختیاری به میرشکار یاسوج در اعتراض به میرشکال گچساران جناب آقای احمد رضا کلانی بویراحمدی که این روزها برخی رسانه ها شما را میر شکار بویراحمد نامیده اند! از آن رو خود را شیر سنگی بختیاری نامیدم که این روزها باب شده که نه مردم که خودمان خودمان را به

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33777
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۰:۳۱

کرونا :

نامه شیرسنگی بختیاری به میرشکار یاسوج دراعتراض به میرشکال گچساران

بخش اول/ نامه شیر سنگی بختیاری به میرشکار یاسوج در اعتراض به میرشکال گچساران
جناب آقای احمد رضا کلانی بویراحمدی که این روزها برخی رسانه ها شما را میر شکار بویراحمد نامیده اند!
از آن رو خود را شیر سنگی بختیاری نامیدم که این روزها باب شده که نه مردم که خودمان خودمان را به نامی بنامیم که احیانا دیگران نمی شناسنند.
البته انسان شایستگی رسیدن به همه مدارج را دارد ولی اینکه بخواهیم خودخوانده به صفتی مفتخر شویم آن گاه کمی نامتعارف جلوه می نماید و حتی ممکن است اسباب انبساط خاطر برخی را فراهم کرده باشیم.
جناب کلانی!
برای انصرافت دلایلی آورده ای که به هیچ عنوان به ماهیت آنها ورود پیدا نمی کنم، ولی ای کاش می ماندی و حداقل برای اثبات حرفهایت ادله می آوردی.
به این کار ندارم که اصل نظام انتخاباتی را با تکیه بر کلام منطقی و دلسوزانه رهبر فرزانه انقلاب زیر سوال می بری هم کاری ندارم و صدالبته کاش نهادهای ذیربط یک بار هم که شده این مسئله را به صورت قاطع لحاظ قرار دهند و تکلیف همه را روشن نمایند.
چرا انتخابات زیر سوال می رود به خاطر چند احسنت گفتن دیگران به ما؟ دوستان باید دقت کنند که دشمنان ما را نظاره گرند و منتظر کوچک ترین سهل انگاری و همین بهانه های کوچک آن می کند که..
چرا چون می خواهیم رای ضدتاجگردون جمع کنیم این گونه همه چیز را به هم ریخته و هیئت های نظارت و اجرائی و بازرسی را که کاملا منفک از یکدیگر بوده اند را به بهانه های واهی نامشروع جلوه می دهیم.
چرا نمی گوئیم همه اینها دلسوزان انقلاب بوده اند؟ چرا نمی گوئیم با حکم ابلاغی همین نظام که داعیه پشتیبانی از ان را داریم مسئول برگزاری این انتخابات شده اند؟ چرا کاری می کنیم که سنگ روی سنگ بند نشود؟
چرا نمی خواهیم درک کنیم این همه کاندیدا از طیف ها و طوایف مختلف را و چگونه به خاطر دستمالی قیطریه را خدای ناکرده به آتش می کشیم؟
پس تفاوت ما با کسانی که همنوا با شبکه های صهیونیستی و سعودی و استکبار جهانی اصل انتخابات را در جمهوری اسلامی قبل از برگزاری انتخابات زیر سوال می برند چیست؟.
میر شکال بودن را باید مردم تایید کنند و به فرد صفت بدهند با توهین به دیگران و زیر سوال بردن مسئولین و تشنج آفرینی نمی توان میرشکال شد.
چه بخواهیم و چه نخواهیم، گچسارانی ها آقای تاجگردون را با رائی بی سابقه به نمایندگی برگزیده اند و این سخن شما توهین به حداقل ۷۵ درصد از گچساران ها قلمداد می شود.
جناب کلانی!
کاش می ماندی و می دیدی یاسوجی ها چه استقبالی از تو می کنند؟ یک بار باید روشن شود که برند ضدگچساران که این روزها در تاجگردون تبلور یافته به چه میزانی مورد استقبال مردم یاسوج قرار می گیرد؟
به یک مورد اشاره ای گذرا می کنم. اگر این برند نتیجه می داد الان سیدباقر موسوی در انزوا نبود و دکتر هدایتخواه بر کرسی های پارلمان زانو به زانوی تاجگردون نشسته بود و برای بویراحمد افتخار می آورد ولی اینچنین نشد.
چرا الگوی «عزت بویراحمد» که بزرگان دو جناح سیاسی یاسوج آن را دنبال می کردند شکست خورد؟ چرا آن همه انتقاد از حاج زارع نیز نتوانست او را به گوشه رینگ ببرد؟ این بازی ها تمام شده است.

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi