جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

پیشرفت ۴۰ درصدی هتل چهار ستاره یاسوج/اسکان ۹۲۸ هزار گردشگردراستان

به گزارش کرونا نیوز ، محمود باقری ظهر چهارشنبه در جلسه دیدار مدیران ادارات با استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۹۲۸ هزارو ۱۴۳ نفر طی تعطیلات نوروز در استان اسکان یافتند. باقری گفت: میزان اسکان گردشگران در استان با کاهش ۱۶ درصدی نسبت به سال قبل روبه رو بوده است. باقری با اشاره به فعالیت

اختصاصی کرونا

کد خبر : 33775
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲

کرونا :

پیشرفت ۴۰ درصدی هتل چهار ستاره یاسوج/اسکان ۹۲۸ هزار گردشگردراستان

به گزارش کرونا نیوز ، محمود باقری ظهر چهارشنبه در جلسه دیدار مدیران ادارات با استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: ۹۲۸ هزارو ۱۴۳ نفر طی تعطیلات نوروز در استان اسکان یافتند.

باقری گفت: میزان اسکان گردشگران در استان با کاهش ۱۶ درصدی نسبت به سال قبل روبه رو بوده است.

باقری با اشاره به فعالیت های انجام شده این دستگاه در سال ۹۵ ‌ابراز داشت: هتل ۴ ستاره شهر یاسوج که با مشارکت بخش خصوصی در حال اجرا است پیشرفت ۴۰ درصدی دارد.

مدیر کل میراث فرهنگی استان به دیگر اقدامات انجام شده این دستگاه اشاره کرد و بیان داشت:افتتاح اولین واحد بوم گردی، ایجاد اردوگاه تفریحی، افتتاح ۲۷ واحد کارگاه صنایع دستی و افزایش تعداد این واحد ها، ثبت ملی چندین اثر و … از جمله اقدامات انجام شده در سال ۹۵ است.

محمود باقری

*تحریریه کرونا: مطلبی که می خوانید از سری مطالب نویسنده هوشمند کرونا نیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.

منبع: مهر -کهگیلویه و بویراحمد

نویسنده:

همسو با خبر روز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi